וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון טס לחתונת בתו במסוק צה"לי; העלות: 100 אלף שקל

לילך ויסמן

27.3.2013 / 14:49

גורמים במערכת הביטחון אמרו כי מדובר ב"שערוריה". מלשכת השר נמסר כי "עד שעות הצהריים היה השר עסוק בדיונים מבצעיים דחופים והערכות מצב. מחוסר ברירה הוחלט שיגיע במסוק"

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, הגיע לחתונת בתו במסוק צה"לי: בעוד שר האוצר הנכנס יאיר לפיד הודיע כי לעת עתה לא יעשה שימוש ברכב השרד והנהג וימשיך לנהוג ברכבו הפרטי, נראה כי שר הביטחון הנכנס דווקא משתמש באמצעים העומדים לרשות משרדו גם לצרכים שאינם ביטחוניים.

ביום חמישי האחרון, כ-3 ימים לאחר שנכנס יעלון לתפקידו כשר ביטחון, התקיימה חתונת בתו בקיבוץ גרופית שבערבה, סמוך לאילת. לנוכח דיונים מרתוניים שמתקיימים בימים האחרונים במשרד הביטחון, עד לשעות המאוחרות של הלילה, הוחלט בלשכת השר, כי את דרכו לחתונה יעשה יעלון במסוק צבאי כך שהדבר יאפשר לו להמשיך את ההתייעצויות מבלי לקטוע אותן, ויחד עם זאת להוביל את בתו לחופה.

מלשכת שר הביטחון נמסר בתגובה, כי "שר הביטחון טס במסוק לחתונת בתו בקיבוצו גרופית הסמוך לאילת, מאחר שעד שעות הצהריים היה עסוק בדיונים מבצעיים דחופים והערכות מצב בלשכתו בתל אביב, במקום לבלות את יום החתונה עם משפחתו. כדי למנוע איחור לחתונת בתו, הוחלט מחוסר ברירה כי שר הביטחון יגיע לאירוע במסוק".

עלות שעת טיסה במסוק עומדת על כ-20 אלף שקל. במערכת הביטחון אומרים כי בהערכה גסה, העלויות של הטסת שר הביטחון לערבה הגיעו לכ-100 אלף שקל, כולל שעה וחצי טיסה לכל כיוון והמתנה של המסוק על הקרקע. גורמים במערכת הביטחון התייחסו לדברים ואמרו שמדובר ב"שערוריה". לדבריהם, מסוקים כאלו אמורים לשרת את שר הביטחון לצרכים מבצעיים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully