וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לו הקמת הממשלה היתה לידה, היינו בשתי אצבעות פתיחה"

8 ימים לפני תום הארכה שניתנה לראש הממשלה להרכבת הקואליציה, התייחס יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט למגעים באופטימיות זהירה. לפי הדיווחים, התקדמות במגעים גם עם לפיד

צילום: דניאל בוק, מור שאולי, עומר מירון; עריכה: רן מנחם; קריינות: אביב אברמוביץ'

"לו הקמת הממשלה היתה לידה, היינו בשתי אצבעות פתיחה והרופא אופטימי", כך צייץ הבוקר (שישי) בטוויטר יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, בצל המגעים הקואליציוניים. במפלגתו ובמפלגת "יש עתיד" הכחישו אמש את הדיווחים לפיהם דרשו את תיק האוצר לבנט ואת תיק החוץ ללפיד כתנאי לכניסתם לממשלה. "ראיתי גם את הפרסומים לפיהם נפתלי בנט ואני מציבים אולטימטום לראש הממשלה בעניין התיקים. זה אינו נכון כמובן, וגם לא מכובד", כתב לפיד בעמוד הפייסבוק שלו. לדברי לפיד, "מדובר בנסיון שקוף להסיח את הדעת מהנושאים האמיתיים. למה זה שקוף? כי אפילו בליכוד מודים שאילו כל מה שעניין אותי זה תיק, יכולתי להיות שר בכיר כבר לפני חודש".

יור הבית היהודי ח"כ נפתלי בנט משיב לתלמידי ישיבות ההסדר במודיעין, מרץ 2013. נועם מושקוביץ
אופטימיות לקראת סוף השבוע? בנט/נועם מושקוביץ

למרות ההכחשות, דווח אמש בחדשות ערוץ 2 על התקדמות במגעים הקואליציוניים. לפי הדיווח, נציגי הליכוד ו"יש עתיד" נמצאים על סף סיכום על כניסת מפלגתו של לפיד לקואליציה. גורם מטעם "יש עתיד", המעורה בפרטי המשא ומתן, אמר כי "אם נסכים על מספר מצומצם של שרים בממשלה, לא תהיה לנו בעיה עם תפקידי השרים שנקבל".

על פי הדיווח, לפיד צפוי לוותר על תיק החוץ, אשר גורמים בליכוד אמרו בימים האחרונים כי הוצע לו, ויקבל תיקים אחרים עבור חברי מפלגתו. עוד דווח כי לפיד, שדרש להוריד את מספר השרים ל-18, יתפשר על 23 שרים בממשלה הבאה. ההערכה היא כי כבר ברביעי או חמישי הבא תושבע ממשלה חדשה.

בדוברות "יש עתיד" הכחישו את הדיווח, ואמרו כי הוא בגדר ספין בלבד, של"ליכוד יש אינטרס לייצר". בשיחה עם וואלה! חדשות, דחתה גם הדוברת נילי רייכמן את הדיווחים בכלי על התקדמות במשא ומתן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully