וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יאומן: חדר בתוך בית פרטי בצפת הוצע למכירה

קובי דוד

7.3.2013 / 19:42

"עמידר" הציעה למכירה חדר בצפת, אך הרוכשים הפוטנציאליים שהגיעו למקום הופתעו לגלות כי מדובר בחלק מבית מאוכלס. בעל הדירה: "מי שיקנה את החדר אמור לעבור דרך הדלת שלי"

מחירי הדירות בארץ מרקיעים שחקים מיום ליום, מה שעלול להסביר את הנהירה ההמונית של עשרות אנשים שהגיעו אתמול (רביעי) בבוקר לצפת על מנת להשתתף במכרז חיצוני שפרסמה חברת "עמידר". עם הגעתם למקום, הופתעו הרוכשים הפוטנציאליים הרבים לגלות שהחדר שהוצא למכירה הוא חלק מבית בן שלושה חדרים וחצי. בעל הדירה, שהתעקש שלא לאפשר את מכירת החדר, מנע מהם להיכנס פנימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרוכשים הפוטנציאליים שהגיעו לדירה ברחוב מונטפיורי בצפת, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אבא שלי רכש את הדירה כבר לפני שנים רבות", סיפר בעל הדירה, שמעון זוהר, בשיחה עם וואלה! חדשות. "לפני מספר שבועות אטמו בבטון את החדר השלישי, בו גדלתי עם אחיי, והוציאו אותו למכרז חיצוני". זוהר, שכאמור לא הסכים לשתף פעולה עם קיום המכרז של חברת עמידר, מנע מהסקרנים שהגיעו למקום להציץ בנכס, וגם כוחות המשטרה שהוזעקו למקום לא הצליחו לפתור את הסוגיה.

עיקר המחלוקת בין חברת עמידר לבין בעל הדירה נעה סביב גודלה, כפי שהוסכם בחוזה שנחתם בין החברה לאביו המנוח. בעוד זוהר טוען כי אביו רכש דירת שלושה חדרים וחצי ברחוב מונטיפיורי בעיר העתיקה בצפת, בעמידר מתעקשים כי הצדדים סיכמו על שני חדרים וחצי בלבד, מה שמותיר את חדר המגורים הנוסף בחזקת החברה.

"הגעתי הבוקר במיוחד מירושלים כדי לבדוק אם שווה לי לרכוש את הנכס המדובר", סיפרה רוכשת פוטנציאלית שהתעניינה בנכס. "לא האמנתי למראה עיניי". לדבריהם, אף גורם בחברה לא טרח להדגיש כי מדובר בחדר מגורים השוכן בתוך דירה פרטית, שבעבר הייתה שייכת לעמידר.

עמידר: "הפולש פונה כדין"

בחברת עמידר, המהווה זרוע ביצועית של רשות הפיתוח, ציינו כי זוהר פלש אל החדר הנוסף, הנמצא בקומה השנייה בקצה גרם המדרגות. זוהר, מצדו, טוען כי מדובר בחדר השייך לו, ואף דאג להשכירו לשוכרים שונים. "אני לא מבין איך פתאום הם נזכרו בכך שהחדר הנוסף לא שייך לי. הרי מדובר בחדר עם כניסה משותפת לדירה שלי", תהה. "כל מי שיקנה את החדר אמור לעבור דרך הדלת הראשית של הדירה שלי".

במכרז שפורסם באתר החברה נכתב, תחת הכותרת "פרטי הנכס המוצע", כי "מוצעות זכויות בעלות בנכס בשטח של כ-17 מ"ר, וכן צמידות גג בשטח של כ–23 מ"ר ומרפסת בשטח של כ-3 מ"ר בשווי של 25 אלף שקלים". עורכי המכרז בחרו שלא לציין את העבודה כי מדובר בחדר מגורים השוכן בתוך דירה שאותה מאכלס דייר קבע כבר שנים רבות.

מחברת עמידר נמסר בתגובה כי "מדובר ביחידה נפרדת עם כניסה משותפת, כדוגמת מרבית הנכסים שמנהלת עמידר עבור רשות פיתוח נכסי נפקדים של מנהל מקרקעי ישראל. הפולש פונה כדין במסגרת 30 יום על ידי המשטרה. מר שמעון זוהר קיבל העתק מחוזה דמי המפתח וחוזה הרכישה של אביו המנוח אשר מציין בדיוק מה רכש האב ז"ל. הנכס לא נמכר בשלמותו והאב ז"ל חתום על חוזה רכישה בהתאם. בשום מקום לא צוין נושא החדר מעל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully