וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד: "לפיד שאל איפה הכסף, ויוותר על האוצר?"

בכירים במפלגה הביעו תמיהה מדוע יו"ר יש עתיד טרם השיב להצעה שקיבל לטענתם, לפיה הוצע לו תיק האוצר בממשלה הבאה. לדבריהם, "יש לו אפשרות להיות אחראי על איפה שנמצא הכסף"

המשא ומתן הקואליציוני: בכירים בליכוד הביעו אמש (שלישי) תמיהה מדוע עד לרגע זה לא השיב, יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, להצעה שקיבל לטענתם, ולפיה הוצע לו תיק האוצר בממשלתו הבאה של בנימין נתניהו. "אחרי שבכל מערכת הבחירות הוא שאל 'איפה הכסף?', יש לו אפשרות להיות אחראי על המקום שבו נמצא הכסף", אמרו בליכוד.

יאיר לפיד בישיבת סיעת יש עתיד, מרץ 2013. יואב דודקביץ'
"בכל מערכת הבחירות הוא שאל 'איפה הכסף'". לפיד/יואב דודקביץ'

מוקדם יותר טענו גורמים בליכוד כי "תיק האוצר הוצע למפלגתו של יאיר לפיד", ובמקביל הוסיפו כי הליכוד-ביתנו הדגיש כי תיק החוץ יישאר בידי המפלגה. מוקדם יותר טענו מקורבי יו"ר הבית היהודי, כי נפתלי בנט נענה להצעת נתניהו לכהן כשר האוצר בממשלה הבאה. לטענתם, הסכמת בנט הייתה מתואמת עם לפיד. בבית היהודי הכחישו את היענותו של בנט להצעה שכזו.

אמש אף דווח כי בנט שוחח עם תלמידי ישיבת הסדר במודיעין. "עובדים קשה כדי שתהיה ממשלה", אמר בנט במהלך השיחה, וסירב להרחיב באשר לחלוקת התיקים האפשרית. "התקשורת רוצה כותרות - אין לי כותרות", הוסיף. שלשום אמר בנט לוואלה! חדשות כי הוא מצפה שמלאכת הרכבת הממשלה תסתיים במהרה. "אני מקווה שעם ישראל יזכה לממשלה בזמן הקרוב. ממשלה טובה ויציבה ובמהרה", אמר בנט בתום פגישתו ה"טובה" עם נתניהו בתחילת השבוע, והוסיף: "אני מאחל לעם ישראל יום נהדר".

בפגישת המשא ומתן הקואליציוני עם נתניהו השתתף גם שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן. בסביבתו של בנט אמרו כי הפגישה הייתה "טובה ומעשית ותימשך הידברות בזמן הקרוב". מי שנפגעים מההתקרבות בין הליכוד-ביתנו לבין בנט ומפלגתו של יאיר לפיד, יש עתיד, הן המפלגות החרדיות. עם זאת, גורמים חרדים מעריכים כי ימי הממשלה המסתמנת יהיו קצרים, וכי הישיבה על ספסלי האופוזיציה לא תהיה ארוכה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully