וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בליכוד: ”פרסום המכתב נגד סער בעת הזו - לא מקרי”

פנחס וולף

19.2.2013 / 12:30

עקב פרסום המכתב נגד שר החינוך לפיו נהג באופן לא הולם כלפי עובדת הכפופה לו, בכירים בליכוד מעריכים כי "כרגע הסיכוי לתלונה נמוך" וכי "העיתוי של הרכבת הממשלה לא מקרי"

"אם לא תהיה מתלוננת, לא תהיה לכך השלכה פוליטית על גדעון סער ולא תיפתח חקירת משטרה נגדו", כך אמרו הבוקר (שלישי) בכירים בליכוד לוואלה! חדשות בהתייחס לפרסום המכתב נגד סער, שבו נטען לביצוע יחסים בלתי הולמים מצדו כלפי עובדת שהייתה כפופה לו. לדבריהם, אם אלו הם פני הדברים, שר החינוך ירכין את ראשו, ימתין שהסערה תחלוף, וימשיך הלאה בקריירה הפוליטית שלו. ואולם, הגעתה של מתלוננת למשטרה תשנה את המצב מן הקצה אל הקצה. לטענתם, "אם תהיה מתלוננת, יש סיכוי שזה יחסל את הקריירה הפוליטית שלו, אבל כרגע הסיכויים לכך שתהיה מתלוננת נראים נמוכים".

ח"כ גדעון סער בטקס השבעת הכנסת ה-19, ינואר 2013. טלי מאייר
לפי שעה לא הוטלה מגבלה על מינויו לשר בממשלה הבאה. סער/טלי מאייר

בכירים אחרים בליכוד דיברו הבוקר על כך ש"ברור שהמכתב הזה הוא זיוף. המטרה היתה להכפיש אותו ולנסות לחסל אותו פוליטית לאחר הצלחתו בפריימריז וכישלון הליכוד-ביתנו בבחירות (סער שימש כיו"ר מטה הבחירות של הליכוד-ביתנו במהלך תקופת הבחירות – פ"ו), כאשר הרשימה המשותפת קיבלה 31 מנדטים בלבד. לטענת הבכירים, עיתוי פרסום המכתב אינו מקרי – בעיצומם של ימי הרכבת הממשלה. כרגע המשא ומתן הקואליציוני לא מתקדם, אך בסופו של דבר הקרב על התיקים הרבים יתנהל בין בכירי הליכוד על התיקים שיישארו למפלגת השלטון.

אתמול הורה היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, למשטרת ישראל לבדוק את המכתב שהופץ בשבוע שעבר לחברי ליכוד ואת אמיתותו. מאז שררה בתנועה דומייה בנוגע לפרשה, שכמעט גוועה עד להחלטת וינשטיין אתמול – דבר שפתח את הנושא התקשורתי פעם נוספת. ככל הנראה מדובר בבדיקה ראשונית, וטרם התקבלה החלטה האם יש מקום לפתוח בחקירה בנושא. יצוין כי וינשטיין לא הטיל כל מגבלה על מינויו של סער לשר בממשלה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully