וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייה לוינשטיין: הורה לחקור פרשת המכתב נגד סער

11.2.2013 / 16:00

התנועה לאיכות השלטון פנתה גם למפכ"ל ודרשה חקירה פלילית של תוכן המכתב ואמיתותו, לאור הכחשת הכותבת לכאורה. המכתב מעלה חשד למעשים לא ראויים שביצע השר בשנים האחרונות

המכתב שנשלח ללשכת ראש הממשלה ובו דרישה אנונימית שלא למנות את שר החינוך גדעון סער לתפקיד שר, בשל שורה של מעשים פסולים שביצע - ממשיך לעורר סערה. התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, ולמפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, בדרישה לפתוח בחקירה פלילית בנוגע לתוכן המכתב, ובפרט בנוגע לשאלת אמיתותו ונסיבות כתיבתו, לאור ההכחשה של היועצת שלכאורה חתומה על המכתב.

הדרישה לחקור את האירוע מגיעה היות שמדובר באישיות ציבורית בכירה: "אין כלל ספק שאין להותיר חשדות ו/או האשמות שכאלה לנסר בחללו של עולם ויש לחקור אותן עד תום ולהוציא את האמת לאור", נכתב בפנייה.

המכתב המקורי הגיע למשרדי התנועה וחלק מתוכנו אף פורסם בכלי תקשורת שונים. המסמך, שנשלח בהעתקים לחברי מרכז רבים בליכוד והגיע למערכת "גלובס", נכתב לכאורה על ידי יועצת של סער וחתום בראשי תיבות מ.כ. הוא מפרט חשדות לכאורה להתנהלות בעלת אופי מיני של שר החינוך, ובחלקן מעלות אף חשד לכאורה לביצוע עבירה פלילית. היועצת שחתומה לכאורה על המכתב אמרה ביום שישי האחרון לוואלה! חדשות כי היא לא מעורבת כלל בכתיבתו, וכי "התוכן שלו שקרי והדברים המופיעים בו לא היו ולא נבראו".

לחקור חשד לזיוף המכתב

התנועה לאיכות השלטון לא מתעלמת בפנייתה מהפרסומים בכלי התקשורת, שבהם יש הכחשה גורפת של הגורמים הקשורים במכתב. ההכחשות מעלות חשד לזיוף בנסיבות מחמירות במטרה לפגוע בשר בכיר בממשלה, שלדעת התנועה, חייב להיחקר - בכלל וכדי להסיר את העננה הרובצת מעל השר - בפרט: "דברים אלו מקבלים חיזוק, נוכח פרשת הרפז והחשש כי כתיבת מכתבים מזויפים הפכה להיות כלי לגיטימי לסגירת חשבונות עם יריבים פוליטיים או אחרים. תופעה, שככל שאכן התרחשה גם כאן, צריכה להיות מטופלת במלוא החומרה, למען ביעורה ומיגורה מן השורש".

התנועה לאיכות השלטון מציינת בפנייתה, כי אם וככל שיתגלה כי המכתב אינו מזויף, יש לחקור את החשדות לגופם, נוכח מהותן וחומרתן לכאורה והעובדה כי מדובר בשר בכיר בממשלה - לא כל שכן שר החינוך. כך או כך, מדובר במידע המחייב בירור וחקירה פלילית נחושה, ובהקדם האפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully