וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האירוע המוחי: הרב יוסף שוחרר מבית החולים

יממה לאחר שחש ברע ואושפז לבדיקות, שוחרר מנהיגה הרוחני של ש"ס מבית החולים הדסה עין כרם למנוחה בביתו. "המצב של הרב משתפר, התפילות עושות את שלהן", אמר השר ישי

צילום: עומר מירון עריכה: יאיר דניאל

המנהיג הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, שוחרר הבוקר (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם למנוחה בביתו. בש"ס מבקשים מהציבור להמשיך להתפלל לרפואתה השלמה של הרב, שאושפז בשל אירוע מוחי קל מאד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרב יוסף בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרב יוסף בן ה-92 חש אתמול לפנות בוקר ברע, טופל על ידי מתנדבי איחוד הצלה ופונה ברכב פרטי מביתו בשכונת הר נוף לבית החולים, שם עבר בדיקות והוחלט לאשפזו. אמש עדכן ד"ר יובל וייס, מנהל בית החולים הדסה עין כרם, כי הרב בהכרה מלאה לאחר שעבר אירוע מוחי קל מאד.

אמש התקיימה עצרת תפילה לרפואתו של הרב בהשתתפות כ-150 בני אדם בתום השיעור השבועי שהעביר בנו, הרב יצחק יוסף. שלושת מנהיגי המפלגה, אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס, לקחו חלק בתפילה.

הבוקר התייחס יו"ר ש"ס, אלי ישי, בכניסתו לישיבת הממשלה, למצבו של הרב ואמר: "ברוך השם המצב של הרב משתפר, בעזרת השם הוא ישוחרר עוד היום, התפילות עושות את שלהן. אנחנו מודים לבורא עולם שהוא יחזור הביתה". בהתייחס לטענה שעלתה כי הרב לקח ללב את מה שקרה לאחרונה במערכת הפוליטית אמר ישי כי "הרב מורם מהעם, כל מה שקורה בחברה הישראלית הוא לוקח בצורה מאוד אישית, הוא דואג לעם ישראל מכל הבחינות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully