וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא מפחד? נתניהו ישכנע ראשי רשויות לתמוך באיחוד

ראש הממשלה לא חוסך במאמצים לאשר את האיחוד עם ישראל ביתנו בוועידת הליכוד מחר. פעילי המפלגה קיבלו הודעה מוקלטת של ראש הממשלה, שינסה לשכנע ראשי רשויות לתמוך במהלך

יח"צ - חד פעמי

(האזינו להודעת ראש הממשלה לפעילי הליכוד)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל במרץ להעביר מחר (שני) בוועידת הליכוד את הסכם הריצה המשותפת בין הליכוד לישראל ביתנו. כחלק ממאמציו, נתניהו צפוי להיפגש הערב במעונו הרשמי עם ראשי הרשויות המקומיות מהליכוד וראשי סניפים כדי לשכנעם לתמוך בהצבעה על איחוד עם ישראל ביתנו. במקביל, חברי ועידה קיבלו בשעות האחרונות שיחת טלפון ובו הודעה מוקלטת מראש הממשלה שמבקש את תמיכתם בהצבעה. "אין כאן עניין של לחץ אלא קידום עבודת מטה, על מנת לוודא שהמהלכים של ראש הממשלה יקבלו מחר גיבוי מלא במפלגה", אמר חבר ועידה הנחשב מקורב לאנשי ראש הממשלה.

"חבריי לליכוד, שלום, מדבר בנימין נתניהו", נשמע ראש הממשלה בהודעה המוקלטת. "אני קורא לכם לבוא מחר בשעה 17:00 לגני התערוכה בתל אביב ולתמוך בהצעה להביא רשימה משותפת לכנסת של הליכוד וישראל ביתנו. שיהיה ברור: הצעה זאת משאירה את הליכוד כמפלגה עצמאית שתמשיך את דרכנו, בשמירה על ביטחון ישראל, ארץ ישראל ומורשת ישראל. הריצה המשותפת לבחירות בפתק אחד היא להבטיח שהליכוד ימשיך להנהיג בעוצמה את מדינת ישראל. בואו להצביע בעד, כי מדינת ישראל זקוקה לליכוד חזק. שלום ולהתראות".

הליכוד וישראל ביתנו מתאחדות - כותרות אחרונות:
ליברמן סיכם עם נתניהו - ימשיך במשרד החוץ
בני בגין: "קורא לאיחוד השורות גם בשמאל"
יאיר לפיד לוואלה!: "לא יהיה איחוד בשמאל-מרכז"

אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו מודיעים על איחוד לקראת הבחירות, אוקטובר 2012. עומר מירון
"הצעה זאת משאירה את הליכוד כמפלגה עצמאית שתמשיך את דרכנו". נתניהו לפעילי ליכוד/עומר מירון

בשיחה הערב, צפויים ראשי רשויות ביהודה ושומרון להעלות את נושא אישור דו"ח השופט לשעבר אדמונד לוי שקבע כי "אין כיבוש" בשטחי הגדה המערבית בממשלה. הבוקר הם פתחו בקמפיין הקורא לראש הממשלה ולשרי הליכוד להביא את הדו"ח לאישור כבר בישיבתה הבאה של הממשלה. הקמפיין נועד גם ליצור לחץ על המתמודדים בפריימריז בליכוד להבין כי אי קידום הדוח ישפיע על מקומם ברשימת הליכוד לכנסת. לדברי ראש המועצה האזורית בקעת הירדן, דוד אלחיאני, "אישור דו"ח לוי בישיבת הממשלה כבר בשבוע הבא רק יחזק את הימין ואת ההלכה המשותפת של הליכוד עם ישראל ביתנו".

בתוך כך, שר החינוך גדעון סער מתח ביקורת מרומזת הערב על "ישראל ביתנו" – שותפתה הפוליטית של הליכוד. במהלך טקס לזכרו של יצחק רבין במלאות 17 שנים להירצחו בעצרת הנוער הממלכתית לזכר רבין באור יהודה, סער דיבר על מפלגות שבוחרות את נציגיהן לכנסת שלא בדרך דמוקרטית, כאשר לא מן הנמנע שהתכוון גם לישראל ביתנו. "מעורבות פוליטית אזרחית היא מסימני ההיכר של חברה בריאה", אמר. "הולכות ומתרבות מפלגות שבוחרות את נציגיהן לא בהליך דמוקרטי. יש בכך שחיקה בעייתית כך הופכת הכנסת לאסופה של בעלי מניות במקום נבחרי ציבור. גם חלק מהכוחות שקיימו עד כה בחירות דמוקרטיות נסוגו מכך וזה דבר שלילי. תרבות דמוקרטית משמעותה קבלת החלטות ברוב דעות ושקיפות. דמוקרטיה אינה רק צורת המשטרה הטובה ביותר היא מקור לחוסן חברתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully