וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: לפיד סוגר את הרשימה - עפר שלח בפנים

פנחס וולף

25.10.2012 / 10:40

מסתמן: הרב שי פירון יוצב במקום השני ברשימת "יש עתיד" לכנסת, אחריו יעל גרמן - וכך יידחק יעקב פרי מחוץ לשלישיה. בניגוד לעיתונאי, אלוף במילואים אלעזר שטרן לא ברשימה

צילום: דניאל בוק, דרור פיקלני, אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

הולך ומתגבש: כחודשיים לפני הבחירות לכנסת ה-19, מסתמן כי העיתונאי עפר שלח אכן יתמודד ברשימת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד. לוואלה! חדשות נודע עוד כי שלח צפוי להיות זה שיכתוב את הפרק המדיני במצע של לפיד.

כמו כן, הולכת ומתגבשת הרשימה המלאה של לפיד. על פי המסתמן, לפיד יציב ברשימתו במקום השני את הרב שי פירון, ראש הישיבה התיכונית בפתח תקווה. פירון הודיע כי ייתן תשובה סופית בעניין במהלך השבוע הבא, כאשר בשבת הקרובה הוא מתכוון להיוועץ בעניין עם משפחתו. ריצתו עם לפיד לא פשוטה עבורו – גם כך המפלגה, המדברת על נושאים אזרחיים, לא אהודה במגזר הדתי-לאומי, וריצתו עימו צפויה להיתקל בביקורת בתוך הציבור. כמובן שעבור לפיד מדובר בנכס שייתכן שיביא אליו מצביעים סרוגי כיפה, ההולכים בדרכו של פירון.

עפר שלח פרשן ספורט (ימין) עם השדר יורם ארבל. ברני ארדוב
מהיכל הכדורסל לזירה הפוליטית. עפר שלח לצד השדר יורם ארבל/ברני ארדוב

במקום השלישי ברשימה תוצב כפי הנראה ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן, לשעבר ממרצ, שתהיה אחת מארבע נשים בעשירייה הראשונה. לאחריה, ולא בהכרח בסדר הזה, יוצבו ככל הנראה עליזה לביא (גם דתיה-לאומית), ראש עיריית דימונה, מאיר כהן, שעבר ללפיד מ"ישראל ביתנו", עו"ד קארין אלהרר, יעקב פרי, הג'ודוקא האולימפי לשעבר וחבר מועצת עיריית נתניה יואל רזבוזוב, וד"ר עדי קול. בשלב זה, לא ברור היכן יוצב מי שגויס בתור "ביטחוניסט" לרשימה, ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אלעזר שטרן בחוץ

ד"ר איתן חי-עם וניצב (בדימוס) מיקי לוי היו מהראשונים ש"קפצו" לעגלה של לפיד, ואף נושאים תפקידים במפלגה: לוי ישמש כראש מטה ירושלים וחי-עם כראש מטה גמלאים ובריאות. נראה ששניהם יהיו מחוץ לעשירייה הראשונה, במקומות 11 ו-12. אגב, אלוף במילואים אלעזר שטרן, שהוזכר מספר פעמים כמי שיתמודד ברשימה, החליט סופית שלא להתמודד.

שטרן, המיודד תקופה ארוכה עם לפיד, הגיב לפניית וואלה! חדשות ואישר כי היה ניסיון מצד לפיד לצרפו, אך ציין: "לא הבעתי את הסכמתי אף פעם ותחת שום תנאי. בשורה התחתונה זה לא מתאים לי. יש אליי גם פניות אחרות". אחת ההערכות היא שליברמן הוא אחד מהגורמים שמעוניינים לצרף את שטרן לשורותיהם. עבור ליברמן זו יכולה להיות "נקמה מתוקה" בלפיד, על צירופו של מאיר כהן, אחד משני ראשי העירייה של "ישראל ביתנו".

דוברת "יש עתיד", נילי רייכמן, מסרה בתגובה כי "רשימת יש עתיד לכנסת אשר הולכת ונחשפת ועוד תוסיף להיחשף, מתגאה באנשי מעש אשר הם הצלחה מוכחת בניהול מערכות ציבוריות, גדולות, ובהובלת מהלכים לטובת אזרחי מדינת ישראל. רשימה מלאה תתפרסם בעת הקרובה, ומעבר לכך לא נתייחס לספקולציות כאלה ואחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully