וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד הודיע על צירוף גרמן ומאיר כהן: "מקצוענים"

ראש מפלגת "יש עתיד" קיבל בברכות את ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן וראש עיריית דימונה, מאיר כהן, שעל צירופו פורסם לראשונה בוואלה! חדשות. גרמן: "משהו בסיסי לא עובד כאן"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

כשבוע לאחר שהציג את הרכש הראשון של מפלגת "יש עתיד", ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי, קיים יאיר לפיד מסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב, בה הציג הערב (שני) הודיע על הצטרפותם של שני ראשי ערים לרשימתו המתגבשת: יעל גרמן, ראש עיריית הרצליה ומאיר כהן, ראש עיריית דימונה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! חדשות. השניים יתמודדו ברשימת המפלגה החדשה, שעל פי הסקרים העדכניים צפויה לגרוף בין עשרה ל-14 מנדטים בבחירות לכנסת הבאה.

הצטרפות מאיר כהן ויעל גרמן למפלגת יש עתיד, אוקטובר 2012. נמרוד סונדרס
"הם בדיוק האנשים שיודעים שהשיטה לא עובדת". לפיד, גרמן וכהן, הערב/נמרוד סונדרס

"יעל ומאיר הם בדיוק האנשים שיודעים שהשיטה לא עובדת, והבינו שעד שלא נחליף אותה - לא יהיה פה טוב", אמר לפיד בפתח דבריו. "הם פה כי אנחנו מביאים את המקצוענים הכי טובים בארץ בכל התחומים, בגלל שבשביל להחליף את השיטה צריך לדעת איך היא עובדת, איך נלחמים בתרבות הסקטורים ובפוליטיקה הישנה", הוסיף.

גרמן, שכיהנה 14 שנים כראש עיריית הרצליה, אמרה כי ראתה מקרוב "את האופן בו המערכת השלטונים מנהלת את חיי האזרחים, ואין מנוס ומלהגיע למסקנה שמשהו יסודי ובסיסי לא עובד כאן". לדברי גרמן, "נבחרי הציבור והפקידים צריכים לדעת כי הם משרתי ציבור ולא הציבור משרת אותם. שכחו את המושג טובת הציבור".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
הצטרפות מאיר כהן ויעל גרמן למפלגת יש עתיד, אוקטובר 2012. נמרוד סונדרס
"שכחו את המושג טובת הציבור". מסיבת העיתונאים הערב/נמרוד סונדרס

כהן בן ה-57 עוזב למעשה את "ישראל ביתנו". הוא מכהן כראש עיריית דימונה משנת 2003, אז ניצח את גבי ללוש שכיהן בתפקיד 15 שנים. בתקופת כהונתו כראש עיר ירדו אחוזי האבטלה בעיר ונפתחו תיאטראות ומרכז קניות גדול בכניסה לדימונה. הוא בוגר תואר ראשון בחינוך ותואר שני בפילוסופיה יהודית. בגיל שבע עלה ארצה ממרוקו והתיישב עם משפחתו במעברה בירוחם. מספר שנים מאוחר יותר עברה משפחתו לדימונה, וכהן החל את דרכו המקצועית כמורה בבית ספר בעיר, עד שהגיע לשמש כמנהל תיכון "זינמן" בעיר.

גרמן בת ה-65 משמשת כראש העיר הרצליה מאז שנת 1998. גם היא עוזבת בית פוליטי לאחר שבבחירות האחרונות לראשות העיר התמודדה מטעם מפלגת מרצ. היא בעלת תואר ראשון בהיסטוריה כללית מאוניברסיטת תל אביב ובעלת תואר שני במנהל עסקים, בהתמחות במנהיגות ציבורית, מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. בשנת 1980 ייסדה גרמן את בית-הספר למבוגרים "תהיל"ה" בהרצליה, ואותו ניהלה עד שנת 1987. בין השנים 1987 ל-1994 ניהלה גרמן מפעל לאלקטרוניקה, ובשנת 1993 נבחרה למועצת העיר מטעם מפלגת מרצ. בשנת 1998 נבחרה לכהונה ראשונה כראש עיר, בסיבוב שני; בשנת 2003 נבחרה לכהונה שנייה ובשנת 2008 נבחרה לכהונה שלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully