וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה מתגבשת: ראש עיריית דימונה יצטרף ללפיד

פנחס וולף

17.10.2012 / 16:50

פרסום ראשון: מאיר כהן, 57, שכיהן בתשע השנים האחרונות כראש עיריית דימונה, צפוי לחבור ללפיד ולרוץ ברשימת "יש עתיד" לכנסת הבאה. הרשימה המלאה תתפרסם בימים הקרובים

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

(צפו בלפיד מציג את השם הראשון במפלגתו, ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי)

מסתמן: ראש עיריית דימונה, מאיר כהן, יעזוב את "ישראל ביתנו" ויצטרף למפלגתו של יאיר לפיד, "יש עתיד" - כך נודע היום (רביעי) לוואלה! חדשות, ומפורסם כאן לראשונה. כהן, בן 57, מכהן כראש עיריית דימונה משנת 2003, אז ניצח את גבי ללוש שכיהן בתפקיד 15 שנה.

בתקופת כהונתו כראש עיר ירדו אחוזי האבטלה בעיר ונפתחו תיאטראות ומרכז קניות גדול בכניסה לדימונה. כמו ראשי עיירות פיתוח אחרים, גם כהן ניהל מלחמה מול ראשי מועצות אזוריות שבסביבת העיר, בדרישה להגדיל את שטח השיפוט של דימונה, כך שיכלול מפעלים שונים שמניבים ארנונה גבוהה - מלחמה שבה ניצח לבסוף כהן.

כהן, בוגר תואר ראשון בחינוך ותואר שני בפילוסופיה יהודית, עלה ארצה ממרוקו כשהיה בן שבע, והתיישב עם משפחתו במעברה ירוחם. מספר שנים מאוחר יותר עברה משפחתו לדימונה, וכהן החל את דרכו המקצועית כמורה לשל"ח וידיעת הארץ בבית ספר בעיר, עד שהגיע לשמש כמנהל תיכון "זינמן".

כפי הנראה, כהן לא יהיה ראש העיר היחיד ברשימת לפיד

הצטרפותו של כהן ל"יש עתיד" מגיעה יממה לאחר שהודיע על כך ראש השב"כ לשעבר, יעקב פרי, במסיבת עיתונאים עם לפיד. מלבד השניים, הוזכרו לאחרונה שמות נוספים שעשויים להצטרף למפלגה, בהם הרב שי פירון, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר ד"ר איתן חי-עם, המשמש היום ראש מטה בריאות וגמלאים של המפלגה; ניצב בדימוס מיקי לוי המשמש כראש מטה ירושלים; העיתונאי עופר שלח, ראש עיריית הרצליה יעל גרמן, ועורכת הדין קארין אלהרר. הסקרים בשלב זה צופים למפלגתו של לפיד מספר דו-ספרתי של מנדטים, ולכן אישים נוספים צפויים להצטרף לרשימתו, אולם לפי הצהרותיו של לפיד, כי לא יצרף לרשימתו פוליטיקאים מכהנים, יש להניח כי ימשיך להרכיב נבחרת של אנשי מקצוע מתחומים שונים.

דוברת "יש עתיד", נילי רייכמן, מסרה בתגובה: "אין לנו עניין להתייחס לשמות כאלה ואחרים. רשימת 'יש עתיד' תתפרסם, כמובטח, בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully