וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק שמולי הודיע שיתמודד לרשימת העבודה לכנסת

מי שהיה מראשי המחאה החברתית התפטר הבוקר מתפקיד יו"ר התאחדות הסטודנטים כדי להתמודד על מקום ברשימה לכנסת. אמש הודיע העיתונאי מיקי רוזנטל שיתמודד לרשימה של יחימוביץ'

עריכה: יאיר דניאל

צפו בשלי יחימוביץ' מתראיינת לוואלה! ביום פיזור הכנסת:

יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, איציק שמולי, שהיה ממנהיגי המחאה החברתית, הודיע הבוקר (רביעי) כי יתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת הבאה. לפני שעה קלה, הוא הודיע על התפטרותו מהתאחדות הסטודנטים ובשעות הצהריים הוא יקיים מסיבת עיתונאים בתל אביב יחד עם יו"ר המפלגה, שלי יחימוביץ'. מדובר בדמות השנייה מראשי המחאה החברתית שמתמודדים לרשימת העבודה לאחר שלפני כשבועיים הצהירה סתיו שפיר כי תרוץ לרשימת המפלגה.

"לאחר לבטים רבים ומייסרים, הבוקר הזה החלטתי לצאת לדרך חדשה מתוך תחושת שליחות עמוקה ורצון עז לתרום ולהשפיע במקומות נוספים", כתב שמולי במכתב ההתפטרות שנשלח ליושבי ראש אגודות הסטודנטים, "השותפות העמוקה אתכם לא תעלם לשום מקום, אך נצטרך מעתה ללמוד ולשתף פעולה בדרכים חדשות. אני מבקש מכם להמשיך ולהאמין- לא רק ביכולת שלי לחולל שינוי אלא גם ביכולת שלכם. המשיכו להצעיד את הסטודנטים למחוזות טובים והיו תמיד בראש המחנה החברתי במדינת ישראל".

איציק שמולי בצעדת המיליון בתל אביב, אוגוסט 2011. דרור עינב
מצטרף לסתיו שפיר. שמולי/דרור עינב

שמולי בן ה-32 מצטרף לשורה ארוכה של דמויות ציבוריות שהודיעו לאחרונה על התמודדות ברשימת המפלגה. אמש, בשידור חי, הודיע העיתונאי מיקי רוזנטל כי גם הוא יתמודד על מקום ברשימה. מפלגת העבודה צפויה להגדיל את כוחה בבחירות הקרובות, והסקרים צופים לה בין 15 ל-20 מנדטים, כאשר בסקר וואלה! שהתפרסם אתמול גרפה המפלגה 18 מנדטים.

שמות חמים נוספים ב"בורסת השמות" של יחימוביץ' הם פרופסור יוסי יונה, סתיו שפיר שכאמור כבר הודיעה על הצטרפותה והעיתונאית אורלי וילנאי. אליהם אפשר לצרף את ניצב בדימוס משה מזרחי ואביו של גלעד שליט, נעם, שהכריזו מזמן על הצטרפותם.

מוקדם יותר אמש, דווח כי עומר בר לב, מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר ובנו של הרמטכ"ל והשר לשעבר חיים בר לב, החל לגבש מטה לקראת הכרזה אפשרית על התמודדותו ברשימת מפלגת העבודה לכנסת. כיום, משמש בר לב מנכ"ל חברת "פאיון" העוסקת בהדמיה רפואית, והוא יו"ר עמותת "אחריי", הפועלת במטרה להצמיח מנהיגות צעירה ולעודד מעורבות חברתית בקרב בני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully