וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפראיירים" בירכו את מופז: "עכשיו תור ליברמן"

טל שלו

17.7.2012 / 21:23

במאהל הנאבק לקידום השוויון בנטל הבהירו לאחר פרישת קדימה מהקואליציה כי הכדור נמצא כעת בידיו של שר החוץ. "אם הצעת החוק של מפלגתו לא תעבור - עליו לפרוש גם כן מהממשלה"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

על רקע פרישת קדימה מהקואליציה, כינס היום (שלישי) מטה המאבק לשוויון בנטל מסיבת עיתונאים במאהל הפראיירים בתל אביב, בה הצהירו פעילי המטה על אכזבתם הברורה מראש הממשלה בנימין נתניהו, והבהירו כי הלחץ עובר כעת ליו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ ליברמן, ולהצעת החוק שצפויה מפלגתו להעלות מחר בכנסת לגיוס כללי בגיל 18. "אנחנו מברכים את שאול מופז על ההחלטה לפרוש מהקואליציה", אמר עידן מילר, ממובילי המאבק, וקרא לליברמן לפרוש גם הוא מהקואליציה במידה והצעת החוק שלו לא תעבור, כפי שמסתמן.

מסיבת עיתונאים מאהל הפראיירים. יותם רונן
תולים תקוותם בשר החוץ. ראשי המאבק לשוויון בנטל/יותם רונן

בעוד הפרישה של קדימה מהממשלה התקבלה בברכה, חיצי מסיבת העיתונאים הופנו כלפי ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "צריך להיות ברור שהממשלה שנשארה אחרי שקדימה עוזבת זו ממשלה שלא ראויה להתקיים ולא רוצה שוויון בנטל, זו ממשלת אפליה", אמר סמנכ"ל עמותת חדו"ש, שחר אילן. לדבריו, "נתניהו לא התכוון לגייס אף בחור ישיבה, הוא התכוון לשמור על השותפים הטבעיים שלו". בועז נול, גם הוא ממובילי המאבק, טען כי ראש הממשלה "פשוט צוחק על כולנו בפרצוף, אסור לנו להאמין לו ולסיפורים שלו. לראש הממשלה היתה הזדמנות אדירה - הייתה לו את הקואליציה הכי גדולה בתולדות המדינה אבל הוא בחר למסמס את ההזדמנות".

אחרי פרישת קדימה, במחנה המשותף מחכים בשלב זה להצעת החוק של ישראל ביתנו שתועלה מחר לקריאה ראשונה, וקראו לליברמן לפרוש מהממשלה. "אנחנו תומכים בהצעת החוק שלו מחר, אבל אין לה סיכוי לעבור", הודה מילר. "ברגע שהצעת החוק נופלת, אנחנו דורשים שליברמן יפרוש מהממשלה. שוויון בנטל זה לא סיסמה, זה צורך אמיתי של העם", הסביר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully