וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ספר ממוגן בעלות מאה מיליון דולרים נחנך בנגב

חנוכת המוסד במועצה האזורית שער הנגב התקיימה במעמד שר החינוך, שאמר כי מדובר ב"פרויקט מרשים". "תושבי האזור עומדים פה בגבורה כבר הרבה מאד שנים", הוסיף סער

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק)

שר החינוך גדעון סער השתתף אמש (שלישי) בטקס חנוכת בית הספר הממוגן "שער הנגב" על שם יצחק שביט. "בוצע פה מאמץ אדיר, קודם כל של המדינה באמצעות משרד החינוך, יחד עם סיוע של הרבה מאד גורמים בעולם היהודי, בעלות כוללת של למעלה ממאה מיליון שקלים. זה אפילו קצת לא נתפס", סיפר סער על הפרויקט.

"נעשה מאמץ מאד גדול בשנים האחרונות במיגון של בתי הספר כאן", סיפר שר החינוך. "במובן מסוים מדינת ישראל היא מדינה שהגיעה להרבה מאד הישגים עם חרב ביד אחת ובית הספר הזה הוא גם סוג של סיפור כזה", אמר. "אני חושב שזה בית ספר מיוחד גם מבחינת העומק של התפיסות החינוכיות בו ושל האיכויות".

"תושבי האזור עומדים פה בגבורה כבר הרבה מאד שנים", אמר סער והתייחס למצבם של התושבים שחיים בצל איום הרקטות. "מתוך המצב הזה שהוא לא פשוט, יצא גם משהו מאד גדול ומרשים, שמלמד על הערך של ערבות הדדית שהוא ערך יהודי חשוב מאד".

בית הספר ממוקם במועצה האזורית שער הנגב, שרק בבוקר הטקס סבלה מנפילת רקטה. על אף הדיווחים על הפסקת אש, רקטת קסאם התפוצצה בתוך יישוב במועצה. איש לא נפגע, אולם נזק רב נגרם ללול תרנגולות ביישוב, שהיה ריק מעופות באותה שעה. טרם נפילת הרקטה נשמעה באזור אזעקת צבע אדום.

עוד בנושא
סער: על אנשי ציבור לגנות התבטאויות נגד הומואים
קיץ מסוכן: סדנאות לתלמידים לקראת עונת התאונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully