וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישום נגד הסמנכ"ל: 33 עבירות מיניות ב-11 שנים

תושב השרון בן ה-41 נאשם שנהג להתחזות לנערה באינטרנט, לפתות נערות ולאנוס אותן. באחד המקרים, הוא נאשם שגרם לבן 13 לבצע מעשה סדום באחותו הצעירה. הנאשם הודה במעשים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד גבר בן 41, סמנכ"ל בחברת היי-טק מאזור השרון, בגין מעשי אינוס ומעשי סדום, וכן מעשים מגונים בהסכמה בנערות ובילדות שהכיר באמצעות רשתות חברתיות ותוכנות למסרים מידיים. על פי כתב האישום, הגבר, שנעצר בחודש מאי, נהג במשך כ-11 שנים לפנות לקרבנותיו, הצעירה שבהן בת תשע, תוך התחזות לנערה בת גילן - ושכנע אותן לבצע בעצמן מעשים מגונים במהלך השיחות ביניהם. הנאשם הודה במעשים המיוחסים לו. באחד המקרים הבולטים בכתב האישום, בו תוארו 33 אירועים שונים, גרם הנאשם לנער כבן 13 לבצע באחותו בת ה-11.5 מעשה סדום ומעשים מגונים אל מול מצלמת אינטרנט. בנוסף, הוא מואשם בסחיטה באיומים ובהטרדה מינית.

הוארך מעצר הסמנכ"ל החשוד בתקיפות מיניות של ילדות. אבי כהן
"ניצל את גילן הצעיר של הנערות, סקרנותן ותמימותן". הנאשם בהארכת מעצרו בחודש שעבר/אבי כהן

על פי כתב האישום, הגבר נהג להיכנס לתוכנות מסרים מידיים, בהן Skype, ICQ ותוכנות נוספות, יצר לעצמו זהויות בדויות, בעיקר של נערות בנות 14-16, וגם של נשים צעירות. בין היתר, נהג הנאשם לכנות את עצמו בשמות "שירי", "גלי", "אלונה" ו-"נטלי" - ובכמה מקרים אף התחזה לנער בשם "תומר". על פי כתב האישום, הוא פנה לנערות, ומשהחלו בשיחה עמו, החל להטרידן ולבצע בהן מעשים מגונים, וכן גרם להן לבצע בעצמן מעשי אינוס וסדום, לצורך סיפוק צרכיו המיניים, ו"תוך ניצול גילן הצעיר, סקרנותן ותמימותן". בחלק מהמקרים, הוא אף השתמש בתמונות של קטינה אתה שוחח בתוכנת הצ'אט, ושלח את התמונות שקיבל ממנה לקטינות אחרות תוך שהוא מציג עצמו בפניהן כאותה ילדה.

"ניצל את מצוקתה של נערה דחויה חברתית"

באחד המקרים החמורים בכתב האישום, ביקש הגבר מילדה בת 11.5 ששוחחה עמו להתפשט בפניו, יחד עם חברתה בת התשע שהייתה עמה. הילדה סירבה לכך אך הוא נזף בה, והסביר לה כי הוא עצמו עשה זאת לאחותו הקטנה. בשיחה נוספת בין השניים, כך נאשם הוא ביקש מהילדה לזמן לחדרה את אחיה בן ה-13. הוא ביקש מהאח לבצע בעצמו וכן באחותו הצעירה מעשה סדום ומעשים מגונים לנגד מצלמת האינטרנט. כשהנער עזב את החדר לאחר שנענה לדרישות הנאשם, הגבר אמר לילדה כי אחיה "צריך ללמוד איך לספק בנות".

במקרה אחר, במהלך השיחות שערך הגבר עם ילדה בת 12, היא סיפרה לו כי היא מרגישה דחויה חברתית מכיוון שבני כיתתה שונאים אותה. על פי כתב האישום, האיש ניצל את מצוקתה ושכנע אותה לבצע בעצמה מעשים מגונים מול מצלמת האינטרנט.

האיש נאשם כי שוחח עם הנערות תוך שימוש בתכנים מיניים בוטים, לרבות תיאורים של יחסי המין שהוא, בדמותו הפיקטיבית כנערה, חפץ לבצע עימן. הוא שלח לקטינות תצלומים של איברי מין נשיים אותם הציג בכזב כשלו, והפציר בהן להתפשט מול המצלמה ולהראות לו את איברי המין שלהן. בחלק מהשיחות, היה הנאשם מדריך את הקטינות כיצד לגעת בעצמן על מנת להגיע לסיפוק מיני, וכן מורה להן להחדיר את אצבעותיהן או חפצים אחרים לאיבר המין שלהן או לפי הטבעת. בחלק מהשיחות אף שלח הנאשם לקטינות תמונות וסרטונים של חומרי תועבה, לעיתים כאלה בהם נראות דמויות קטינים, תוך שהוא מעודד אותן לצפות בתמונות וסרטים אלה.

בסך הכל, מגולל כתב האישום לא פחות מ-33 סעיפי אישום נגד הנאשם, סמנכ"ל בחברת היי-טק. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם, שהודה במעשים המיוחסים לו, עד תום ההליכים נגדו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully