וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיכאלי: "רוב ההומואים הוטרדו מינית בילדותם"

ח"כ אנסטסיה מיכאלי אמרה בכנסת כי "אני רואה בערוץ 10 תכניות בידור 'כמה זה נחמד להיות הומו'. הילדים שלי רואים שזה נחמד ללבוש חצאיות". ערוץ 10: "שמחים שהיא צופה"

מגד גוזני

(ההקלטה מתוך התוכנית "מה בוער" עם רינו צרור)

מופע שערורייתי נוסף בכנסת: ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו), דיברה אתמול (רביעי) בחריפות בגנות קהילת הלהט"ב (לסביות, הומוסקסואלים, טרנסקסואלים ובי-סקסואלים), ואמרה כי מקור התופעה הוא "בהטרדות מיניות שחוו בגיל צעיר, ומשם זה מתדרדר". ח"כ מיכאלי אמרה את הדברים במסגרת דיון בוועדה לקידום מעמד האשה בכנסת.

חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי בסדנא בכנסת ללימוד חברי הכנסת השימוש בפייסבוק, טוויטר, אייפד ואייפון, ינואר 2011. עומר מירון
"הגיע הזמן לבדוק מאיפה לערוץ 10 יש זכות לעשות תכניות עם תוכן כזה". ח"כ אנסטסיה מיכאלי/עומר מירון

"כשאני פותחת ערוץ 10 אני רואה תכניות בידור 'כמה זה נחמד להיות הומו'. רוב ההומואים זה חבר'ה שעוברים חוויה של הטרדות מיניות בגיל צעיר וזה הולך ומידרדר. הגיע הזמן לבדוק מאיפה לערוץ 10 יש זכות לעשות תכניות עם תוכן כזה. ילדים שלי רואים שזה נחמד ללבוש חצאיות ולהיות הומואים", אמרה.

מישראל ביתנו נמסר בתגובה כי "דבריה של ח"כ אנסטסיה מיכאלי נאמרו על דעתה האישית ואינם מייצגים את עמדת ישראל ביתנו".

ערוץ 10: "דוגלים בשוויון לכל"

מערוץ 10 נמסר בתגובה כי "אנחנו כמובן שמחים שגם חברת הכנסת הגברת מיכאלי צופה בערוץ 10 בקביעות יחד עם ילדיה, אך איננו יודעים למה בדיוק היא מתייחסת. ערוץ 10 על פי הגדרתו דוגל בשיוויון זכויות לכל ובמתן ביטוי נאות לכל קבוצות האוכלוסייה, למיעוטים ולפריפריה".

בחוג הגאה של מפלגת העבודה גינו את דבריה של מיכאלי. לדבריהם, "החוג הגאה בעבודה דוחה בשאת נפש את הדברים שאמרה ח"כ אנסטסיה מיכאלי בדיון בועדה לקידום מעמד האישה. דבריה דברי הבל חשוכים וצר לנו שהיא משתמשת במעמדה בכדי להשמיע אמירות רוויות שנאה". עוד צויין בתגובה כי "דעותיה פוגעות במסרים שאנו מקדמים - של שוויון וקבלת מיעוטים. אנו מקווים שבמידה ואחד מילדיה אכן להט"ב בעצמו היא תקבל אותו באהבה. בנוסף, אנחנו מברכים על כך שערוץ 10, אליו התייחסה מיכאלי, אכן מקפיד לשדר תכנים סובלניים כלפי קהילת הלהט"ב ויודע שקיימת אוכלוסייה להט"בית גדולה בארץ הצמאה לתכנים כאלה."

אין זו התקרית המביכה היחידה בה הייתה מעורבת ח"כ מיכאלי במהלך כהונת הכנסת הנוכחית. בחודש ינואר עוררה חברת הכנסת סערה גדולה לאחר ששפכה כוס מים בפניו של ח"כ ראלב מג'אדלה (העבודה), לאחר שזה כינה אותה "חוצפנית" במהלך דיון סוער בוועדת החינוך של הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully