וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקין נגד נתניהו וברק: "לא מאמין ביכולתם"

ראש השב"כ לשעבר תקף את ראש הממשלה ושר הביטחון ופקפק ביכולתם להנהיג מלחמה באזור. כמו כן, ביקר את הממשלה על התנהלות התהליך המדיני: "לממשלה אין עניין לקדם משא ומתן"

ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, תקף אמש (שישי) בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואת שר הביטחון, אהוד ברק, ואמר כי אין לו אמון ביכולתם להנהיג מלחמה עם אירן או מלחמה אחרת באזור – כך דווח בקול ישראל. "ראיתי אותם מקרוב. שניהם, זה מקיסריה וזה ממגדלי אקירוב, מייצרים מצג שווא לציבור בסוגיית אירן. הם יוצרים כביכול תחושה שאם ישראל לא תפעל תהיה לאירן פצצה גרעינית, אף שלדעת מומחים תקיפה של אירן תאיץ את התחמשותה בנשק גרעיני", אמר דיסקין במהלך כנס בכפר סבא.

ראש המוסד היוצא יובל דיסקין, פברואר 2011. נמרוד סונדרס
"זה מקיסריה וזה ממגדלי אקירוב, מייצרים מצג שווא לציבור בסוגיית איראן". דיסקין/נמרוד סונדרס

דיסקין התייחס בדבריו גם לתהליך המדיני, וציין כי לממשלה אין כל עניין לקדם את המשא ומתן עם הפלסטינים. לדבריו, ראש הממשלה יודע כי הקואליציה תתפרק אם יעשה צעד קטן לקראת הפלסטינים. "אם לא נתעשת, אבו מאזן יפרוש בתוך שנה-שנתיים וכל תחליף יהיה גרוע יותר", אמר דיסקין. ראש השב"כ לשעבר ציין גם כי אם לא יהיה הסדר מדיני, התפרצות "בוא תבוא". לטענתו, אין אפשרות להגיע להסכם על סיום הסכסוך עם הפלסטינים, אך אפשר להגיע להסדר "שיהיה טוב לנו ולהם".

במהלך הכנס, התייחס דיסקין גם לרצח רבין, וזהיר כי התופעה של רצח ראש ממשלה יכולה לחזור על עצמה. "יש עשרות יהודים המוכנים להשתמש בנשק חם נגד יהודים", אמר דיסקין. "כל קנאות מזיקה, אך הקנאות בימין אלימה מן הקנאות שבשמאל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully