וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנסו במקביל את גיסתם הקטנה במשך שנים

גלעד גרוסמן

18.3.2012 / 14:57

הנערה הפכה לשפחת מין של אחד מהם, וכשאזרה אומץ וסיפרה על המעשים לגיס השני, הוא השקה אותה באלכוהול - ועשה בה עבירות דומות. הגיסים איימו עליה: "עלייך לבחור אחד מאתנו"

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד שני גיסים, בני 34 ו-38, בגין שורת תקיפות מיניות באחת האחיות של נשותיהם, שהתבצעו במשך מספר שנים. אחד הגיסים נאשם בביצוע מעשים מגונים גם באחות נוספת. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של שני הנאשמים עד תום ההליכים.

מכתב האישום, שהוגש על ידי גלית שוהם מפרקליטות מחוז ירושלים, עולה כי בשנת 2002, כאשר האחות הייתה בת 14, היא נסעה עם אחד הגיסים במכונית, שם הוא ליטף אותה. כמה ימים לאחר מכן, בנסיעה נוספת, הגיס שוחח עמה על יחסי מין, ובהמשך ביצע בה מעשים מגונים ודרש ממנה שתעשה בו מעשים אחרים.

לפי כתב האישום, נהג הגיס לקיים יחסים מלאים עם הנערה, ובין היתר התקשר אליה וביקש ממנה לבוא למקום עבודתו ואסף אותה מבית הספר. יחסי המין בין השניים התקיימו בתדירות של פעמיים-שלוש בשבוע. כמו כן, הוא הציג בפניה סרטים פורנוגרפיים. לטענת הפרקליטות, הגיס איים על הנערה כי אם תספר על המעשים, שנמשכו ארבע שנים וחצי, יאשימו אותה באחריות להם, והוא "ילך לבנות אחרות". הוא מואשם בבעילה אסורה בבני משפחה, במעשה סדום בבני משפחה ובביצוע מעשים מגונים בקטין ובבן משפחה.

בסופו של דבר, החליטה הנערה לספר על המעשים שבוצעו בה לגיס השני, עמו היו לה יחסים טובים. הגיס ביקש ממנה להגיע לביתו, ואמר לה "שיהיה כיף". שם, הציג בפניה סרט פורנוגרפיה, ולאחר מכן לקח אותה למיטה, בחדר השינה של אשתו – אחותה של הנערה – וביצע בה מעשים מגונים. הוא מואשם באותן העבירות בהן מואשם הגיס השני. כמו כן, הוא מואשם כי עשה בה מעשים מגונים ומעשי סדום אחרי שהשקה אותה במשקאות אלכוהוליים, והבטיח לה שיתחתן עמה אחרי שיעזוב את אשתו. כששני הגיסים גילו שהנערה מקיימת יחסים מיניים עם שניהם, הם אמרו לה כי "לא ראוי" שהיחסים יתקיימו במקביל, והיא הבטיחה לכל אחד מהם שתהיה רק עמו.

לקריאה על מקרים נוספים
אנס את בתה של חברתו כשאמה עבדה בלילות
שמונה שנים אחרי האישום: הורשע "המטפל" באונס
התעלל באחותו מאז הייתה בת שש, האם חיפתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully