וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיר בת 14 ברשת, אנס אותה ונתן לה "פרס" - 50 שקל

גלעד גרוסמן

31.1.2012 / 15:20

צעיר בן 26 מיבנה מואשם כי הכיר נערה באינטרנט ושכנע אותה להיפגש עמו. הוא אסף אותה מבית ספרה ותקף אותה בדיונה ליד רחובות. אחרי האונס נתן לה כסף: "היית ילדה טובה"

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד צעיר בן 26 מיבנה, בגין אונס ומעשה מגונה שביצע בנערה בת 14 שהכיר באינטרנט. על פי כתב האישום, הצעיר יצר קשר עם הנערה ברשת החברתית "מקושרים", וקבע להיפגש עמה. הוא הסיע אותה לדיונות סמוך לרחובות, ואילץ אותה לבצע בו מין אוראלי. לאחר מכן אנס אותה במכוניתו.

בזמן שהתכתבו באינטרנט, הנאשם כתב לה: "יפיופה, את שווה הרבה יותר מקריצה!". הם התכתבו במשך יומיים, ואז ביקש ממנה להיפגש איתו. הוא אסף אותה בתום יום הלימודים, וכשנכנסה למכונית, הנאשם נישק אותה בשפתיה. היא הדפה אותו, ואמרה לו שהיא אינה מעוניינת שייגע בה. לאחר מכן, בחולות, הוא נישק אותה שוב, והיא הדפה פעם נוספת. הוא שאל אותה: "למה את קשה?" ואז ביצע בה את המעשים המיוחסים לו. כשיצאה הנערה מהמכונית, הנאשם נתן לה 50 שקלים, ואמר: "קחי, כי היית ילדה טובה". מאוחר יותר באותו יום, הוא התקשר אליה וביקש ממנה שתיפגש עמו שוב, אולם היא סירבה. גם בימים הבאים פנה אליה שוב.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הצעיר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "עצם העובדה כי הנאשם יצר קשר באינטרנט עם נערה כה צעירה, שגילה? היה ידוע לו החל מההתקשרות הראשונה ביניהם, והדבר לא הרתיע אותו מליצור אתה קשר טלפוני - ובהמשך אף להיפגש עמה - מעידה על המסוכנות הנשקפת ממנו", נכתב בבקשת המעצר.

חשד: התחזה לנער ברשת - וביצע עבירות מין בילדות
12 שנות מאסר ל"פדופיל האינטרנט", אבינועם ברברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully