וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: יש הבדלי איכות בין תומכיי לבין תומכי מופז

פנחס וולף

26.1.2012 / 2:30

יו"ר קדימה עמדה על ההבדלים בין אנשיה לבין הח"כים העומדים מאחורי יריבה הגדול בפריימריז. המפלגה חצויה בשלב זה, כאשר 12 הודיעו על תמיכתם ביו"ר המכהנת, לעומת 11 במופז

הקרב בקדימה מתחמם, ומגיע גם לפסים אישיים. לוואלה! חדשות נודע כי יו"ר קדימה ציפי לבני אמרה אמש (רביעי) כי "רואים הבדלים באיכויות, בין מי שבצד שלי לבין מי שבצד השני". את הדברים אמרה לבני בלשכתה בכנסת, במפגש עם עוזרים פרלמנטרים של חברי כנסת התומכים בה בפריימריז לראשות קדימה. במהלך דבריה לבני הוסיפה כי "אין לי ספק בניצחון שלי, אני לא מכירה הטיה של השורש פס"ד (כלומר - הפסד - פ"ו). ההצבעה במועצת קדימה מחר על תאריך הפריימריז זה ה'גונג' לתחילת העבודה".

ממטה מופז נמסר בתגובה לדבריה של לבני כי "המאבק על רשות קדימה אינו מאבק אישי, אלא מאבק על דרך. קדימה מאוחדת בראשות מופז תהיה האלטרנטיבה השלטונית היחידה לממשלת נתניהו ותחזיר את ישראל למסלול הנכון". עוד נמסר בתגובה כי "מופז מאמין באמונה שלמה ביכולתה של קדימה לחזור ולהוות את האלטרנטיבה הזו ולהחזיר את התקווה לישראל. רק 'קדימה' מאוחדת, תעמוד במשימה הזו".

ח"כ שי חרמש, ממחנה מופז, התייחס גם הוא לדבריה של יו"ר מפלגתו, ואמר בתגובה כי "לבני שכחה שהיא המתמודדת ולא הח"כים. טוב תעשה אם תעמיד עצמה למבחן בכישוריה ובהישגיה מול מופז, ולא תתחיל לסכסך את הח"כים איש ברעהו". חרמש הוסיף כי "ביום שלמחרת הפריימריז, מצפה לכולנו עבודה קשה לאיחוי הקרעים. תקוותי שציפורה תהיה איתנו גם אז".

הערב יאושר הרכב ועדת הבחירות במפלגה

הערב (חמישי) מועצת קדימה תתכנס בפתח תקווה כדי לאשר את מועד הפריימריז עליהם לבני הכריזה בשבוע שעבר – 27 במרץ. המועצה תאשר גם את הרכב ועדת הבחירות. לקראת כינוס המועצה, ועדת ההסכמות של המתמודדים לראשות קדימה הגיעה אמש להסכמה על מינוי השופטת בדימוס עדנה בקנשטיין ליושבת ראש ועדת הבחירות. בקנשטיין ידועה כזו אשר גזרה עונש מאסר על עמרי שרון.

ועדת ההסכמות מורכבת מנציג של כל מטה, כאשר הנציג של לבני הוא ראש המטה שלה, אמיר לובין, הנציג של מופז הוא ח"כ אבי דואן והנציג של אבי דיכטר הוא היועץ הפוליטי שלו, אורן לביא.

נכון לעכשיו סיעת קדימה נחצת לשניים, כאשר במופז תומכים 11 חברי כנסת: רוחמה אברהם-בלילא, אריה ביבי, זאב בילסקי, ישראל חסון, שי חרמש, יוחנן פלסנר, יוליה שמאלוב ברקוביץ', עתניאל שנלר, רונית תירוש, אבי דואן ויעקב אדרי. בלבני תומכים 12 חברי כנסת: דורון אביטל, נינו אבסדזה, רחל אדטו, רוני בראון, מגלי והבה, אורית זוארץ, יואל חסון, רוברט טיבייב, שלמה מולה, מרינה סולודקין, גדעון עזרא ונחמן שי.

יו"ר סיעת קדימה, ח"כ דליה איציק, נשארת בינתיים "על הגדר", וכנראה לא תודיע במי היא תומכת. ח"כ אבי דיכטר, הודיע כי הוא מתמודד בעצמו, ואילו ח"כ מאיר שטרית צפוי להודיע על צעדיו בימים הקרובים.

הפריימריז בקדימה - כותרות אחרונות
הפריימריז בקדימה: התמיכה במופז גדלה מיום ליום
מופז: "לא יהיה פילוג בקדימה אחרי הפריימריז"
לבני: לא אכנע לפוליטיקה קטנה, אנצח בפריימריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully