וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן על ח"כ אנסטסיה מיכאלי: "מעידה חד פעמית"

שר החוץ אביגדור ליברמן התייחס בראיון לתקרית שפיכת המים בכנסת: "אני מקווה שהיא תפיק את כל הלקחים". על הקואליציה עם ש"ס: "כל אחד מושך לכיוון אחר, זה פול גז בניוטרל"

ערוץ הכנסת

(התקרית בכנסת; צילום: ערוץ הכנסת וגדעון צנטנר; עריכה: גדי וינסטוק)

שר החוץ אביגדור ליברמן, התייחס הערב (רביעי) לתקרית בה שפכה חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) כוס מים עמיתה ממפלגת העבודה, חבר הכנסת ראלב מג'אדלה. בראיון לחדשות ערוץ 2 ציין ליברמן כי "זה לא שייך לישראל ביתנו. מדובר על שליטה עצמית. שום דבר לא מצדיק התנהגות מהסוג הזה". בתגובה לשאלה אודות המשך הקריירה הפוליטית של מיכאלי בעקבות התקרית, אמר ליברמן כי "זו מעידה חד פעמית. אני מקווה שהיא תפיק את כל הלקחים".

על רקע אווירת הבחירות המתרחשת בשיח הציבורי, שוחח ליברמן גם על עניינים פוליטיים שונים, כמו הרכב הקואליציה הנוכחית והאפשרויות לקואליציה עתידית. הוא אמר כי כיום, "ש"ס, ישראל ביתנו, אהוד ברק - כל אחד מושך לכיוון אחר. זה כמו פול גז בניוטרל", והוסיף כי בעתיד ייתכנו מחלוקות על מצע "ישראל ביתנו", בין השאר עם ש"ס, "גם בתחום חוקי האזרחות, והרצון לתת עדיפות ברורה לאלו שמשרתים בצבא, וגם בשינוי שיטת הממשל והבחירות. זה הרבה מעבר לש"ס".

ליברמן חושף קשרים טובים מאוד עם אריה דרעי. "אנחנו מדברים המון, כל יום. יש מעט מאוד אנשים מוכשרים שהוכיחו שהם לא רק פוליטיקאים אלא גם בני אדם. המערכת הפוליטית לא יכולה לוותר על אדם כזה חשוב", ציין. בנוגע לחקירות המשטרה בעניינו אמר, "אין לי ספק שאעמוד בראשות ישראל ביתנו בבחירות הקרובות".

עוד תגובות לפרשה
אחמד טיבי: לאנסטסיה מיכאלי "נדפקה האינסטלציה"
גינוי רפה של ליברמן: המעשה של מיכאלי "לא נחוץ"
העונש למיכאלי על שפיכת המים: הרחקה לחודש מהכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully