וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב חדש במפלגת העבודה: ניצב בדימוס משה מזרחי

פנחס וולף

11.1.2012 / 14:12

ראש היאחב"ל לשעבר ומי שפיקד על חקירת ליברמן, הודיע על כוונתו להתמודד ברשימת העבודה לכנסת הבאה. מזרחי: "ליקוי חמה פוליטי, מדיני וחברתי עובר על מדינת ישראל"

הגיוס נמשך: ניצב בדימוס משה מזרחי הודיע הבוקר (רביעי) ליו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ', כי יתמודד על מקום ברשימת המפלגה לכנסת הבאה. מזרחי שכיהן בין היתר כראש היאחב"ל (היחידה הארצית לחקירות פשעים חמורים ובינלאומיים) במשטרה, כבר סיים את תקופת "הצינון" שלו שנמשכה שלוש שנים.

מזרחי פיקד במהלך עבודתו במשטרה על חקירת פרשיות רבות, בראשן חקירתו של שר החוץ ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שכיהן בעבר כמנכ"ל משרד ראש הממשלה. מזרחי אמר היום כי "ליקוי חמה פוליטי, מדיני וחברתי עובר על מדינת ישראל המובל בידי הממשלה לשפל פנימי וחיצוני, תוך ניסיונות לקעקע את האיזון העדין והערכים הדמוקרטיים שעליהן נוסדה החברה הישראלית. שלטון החוק וטוהר השלטון הם כקליפת השום בעיני הכוחות האלו".

מזרחי הוסיף כי "החלטתי לרוץ לכנסת במפלגת העבודה דווקא כמפלגה שבגנטיקה שלה מוטמעים הערכים האלו, כמו שגם מוטמעת התפיסה החברתית. אין לי ספק שמפלגת העבודה תיאבק בכל כוחה בנסיונות לפגוע בשלטון החוק וטוהר השלטון". יו"ר מפלגת העבודה יחימוביץ' אמרה כי "מזרחי הוא מהלוחמים הבכירים למען שלטון החוק ונגד השחיתות, ואף שילם מחיר אישי על אומץ לבו. התמודדותו מהווה חיזוק משמעותי למפלגת העבודה ששלטון החוק הוא נר לרגליה".

ביום שני הודיע נעם שליט, אביו של גלעד שליט, על החלטתו להתמודד בבחירות לרשימת מפלגת העבודה לכנסת הבאה. במסיבת עיתונאים שכינס אתמול בבית ברל אמר נעם שליט כי "החברה הישראלית תרמה לנו בשעת צרה והתגייסה למעננו ולמען גלעד. היום אני שואף לתרום לחברה חזרה כפי יכולתי ולכן אני מעמיד את עצמי לבחירה".

מי עוד צריך להצטרף לפוליטיקה? הצביעו בפייסבוק

עוד בנושא:

גם נעם שליט החליט השבוע: מתמודד במפלגת העבודה
מקורבי נעם שליט: "נכנס לפוליטיקה כדי לעבוד"
דעה: גם בכנסת, נעם שליט ימשיך להיות עצם בגרון ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully