וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועז הרפז: "לא זייפתי המסמך, קיבלתי אותו"

8.1.2012 / 7:33

אלמוני העביר לו את המסמך שנועד להכשיל לכאורה את מינוי יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל ב"סינמה-סיטי" בגלילות וביקש ממנו להעבירו הלאה - כך טוען כעת הרפז. הוא העבירו ללשכת אשכנזי

סגן-אלוף (במיל') בועז הרפז החשוד בזיוף המסמך שנועד לכאורה לסכל את מינויו של אלוף יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל הנודע בשם "מסמך הרפז" משנה את גרסתו וטוען כעת כי לא זייף את המסמך אלא קיבל אותו מגורם אנונימי כשישב בבית קפה במתחם ה"סינמה-סיטי" בגלילות. על פי גרסתו החדשה, שפורסמה הבוקר בעיתון "הארץ", אותו אדם שלא הכיר ביקש ממנו להעביר את המסמך הלאה.

לדברי מקורבים להרפז, במשך ארבעה חודשים לא נוצר כל קשר עם פרקליטות המדינה בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום, ובשלב זה הוא ממתין לשימוע בעניינו. אחד ממקורביו אמר אמש (שבת) בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "בועז נוצל במסגרת ריב בין הלשכות של שר הביטחון אהוד ברק והרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי. כפי שהדברים נראים בנקודה זו, הפרשה צוברת את הממד הנכון שלה. בועז אפילו לא היה שחקן משנה. בועז מודה היום 'עבדו עליי כדי שאעביר את המסמכים הלאה'. בועז בפירוש לא העביר את המסמכים לתקשורת. המסמך שהגיע אליו, הועבר ממנו ללשכת הרמטכ"ל ומשם הועבר לקבוצת האנשים שמצאה את הדרך להעביר את המסמך לערוץ 2", אמר.

מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס נמצא בשלב האחרון לפני כתיבת טיוטת הדו"ח שבוחן את הפרשה, העשוי להרעיד את המערכת הביטחון כשיחשפו פרטים מביכים אודות ההתנהלות בין לשכות ברק ואשכנזי. גורם ביטחוני בכיר אמר בשיחה סגורה, כי "הדבר שמטריד את כולם במערכת הביטחון הוא האפשרות שייחשפו פרטים אודות הדמות המרכזית בפרשה ובהמשך ישירה לכך פרטים שיצדיקו פתיחה בחקירת משטרה. מצד שני צריך לחפור לעומק ולהוציא את כל האמת החוצה. אם זה לא יטופל עכשיו זה יתפוצץ לנו בפרצוף בעוד 20 שנה".

פרשת הרפז - כותרות אחרונות:
פרקליט המדינה: "ההתנהלות בפרשת הרפז מביכה"
פרשת הרפז: מי הם השרוף, הלבקן והזקן עם התה?
מקורבי בועז הרפז: "ברק עושה לו סיכול אישי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully