וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: "הרב שישתלט על הקיצוניים - רב ניצב דנינו"

יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי רמז לתגובה נרפית, לדבריו, של המשטרה לחרדים הקיצוניים המתפרעים בבית שמש. בראיון לערוץ 2 אמר: "גם על נוער הגבעות אמרו קומץ, היום הוא מסבך את המדינה"

"יש רק רב אחד שיכול לטפל בחרדים הקיצוניים – רב ניצב יוחנן דנינו" – כך אמר הערב (שני) יו"ר ש"ס לשעבר, הרב אריה דרעי, בהתייחסות להתפרעויות האלימות של חרדים קיצוניים בבית שמש נגד נשים וילדות. בראיון לערוץ 2 אמר דרעי כי "על רוב העבירות, צום ביום הכיפורים ותשובה יכולים לכפר. אחת העבירות היחידות שאין עליהן כפרה – זה חילול השם. ומה שהאנשים האלה עשו, כמו התעללות בנשים, זה גניבה, זה גזל – זה חילול השם שאין כדוגמתו. רק מיתה מכפרת על זה".

אריה דרעי קורא להקמת ממשלת אחדות לאומית. נועם אשל
תוקף את המשטרה. דרעי/נועם אשל

דרעי המשיך לתקוף את הסיקריקים, ואמר כי "הם קיצוניים שמכתיבים בכוח ובאלימות את אורח חייהם על כולם. אותם צריך לחנך אך ורק בכוח. לאף אחד אין שליטה עליהם". כשנשאל האם אין רב שמסוגל להרגיע את הקיצוניים מגילויי האלימות, ציין דרעי את מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דנינו, כיחידי שמסוגל להשליט סדר. "המשטרה צריכה להיכנס בכוח", אמר שר הפנים לשעבר, "המשטרה צריכה לפעול ומיד. מדובר אמנם בקומץ קטן, אבל הוא הולך וגדל".

"שאשה תשב מאחורה? מה זה, אוטובוס שלך?"

בדבריו השווה דרעי את החרדים הקיצוניים לפעילי הימין הקיצוני המתפרעים ביהודה ושומרון. "גם על נוער הגבעות אמרו שזה קומץ קטן, שהלך וגדל וגדל, והיום הוא מסבך את כל המדינה. אני בעד מי שרוצה לחיות בפרישות ובצניעות, אבל לא על חשבון אחרים". באשר להפרדה בקווי האוטובוס הציבוריים, אמר דרעי: "מה זה להגיד לאישה לשבת באחורי האוטובוס? מה זה אוטובוס שלך?".

מי שנחשב לשותף אפשרי לדרך עבור דרעי, ח"כ חיים אמסלם (ש"ס), ניסה היום לפייס את הילדה נעמה מרגוליס, שהותקפה על ידי קבוצת חרדים בבית שמש בשבוע שעבר, תקיפה שהציתה את העימותים בעיר. אמסלם הגיע הערב עם קבוצת חרדים מקהילות מתונות בעיר לביקור בביתה של בת ה-8, ובראשם יו"ר התנועה החרדית "טוב" וחבר מועצת העיר בית שמש, אלי פרידמן. "אנחנו לא שייכים לזה", הבהיר אמסלם, "זה לא מאבק של חרדים מול חילונים, אלא זה מאבק בקיצוניים. המסר של 'ואהבת לרעך כמוך' הוא המסר המוביל".

עוד על אלימות החרדים
חרדים ביקרו בבית הילדה שהותקפה בבית שמש
שוב צוותי צילום הותקפו בבית שמש, שוטר נפגע קל
דיון בכנסת: ”כנסו לעיר בית שמש וכסחו אותם”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully