וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבל "משבח" את נתניהו: "יותר טוב ממסי, שרירי וחזק"

פנחס וולף

20.12.2011 / 14:30

בנאום סרקסטי במליאת הכנסת, התייחס ח"כ איתן כבל לשבחים שחולקו אתמול לראש הממשלה בטקס לזכר נספי אסון הכרמל, והוסיף: "אתה מכדרר מהר יותר ממסי, אתה קופץ גבוה יותר מג'ורדן"

ערוץ הכנסת

(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

"אני עומד כאן לפניכם, בחיל ורעדה, אוחזת בי התרגשות רבה ואם יורשה לי גם צמרמורת קלה, ולכן ברשותכם מכובדיי אקרא את דבריי מן הכתב" - כך פתח את דבריו היום (שלישי) ח"כ איתן כבל (העבודה) במליאת הכנסת, במסגרת "נאומים בני דקה", כהכנה לנאום ציני שנשא על טקס האזכרה לאסון הכרמל אתמול.

"אתמול, בטקס האזכרה לקורבנות האסון בשריפת הכרמל, כששמעתי את הסופרלטיבים האדירים, דברי השבח וההלל המדהימים שנאמרו על ראש הממשלה, נפקחו אוזניי ואורו עיניי, לפתע פתאום הבנתי שכל אשר אמרתי עד היום בגנותו של ראש הממשלה - הינם דברי שטות והבל", אמר כבל במליצה. "אדוני ראש הממשלה, אני מתנצל בפניך. סלח לי, מחל לי, כפר על חטאיי. בהמשך לכך, חשוב לי להוסיף על הדברים שנאמרו אתמול ולומר לך, אדוני הרם: הבנתי שאין כמוך, אתה גדול, אתה גיבור, אתה מדהים, שרירי, חזק, רגיש, אתה רחום וחנון, נושא חסד לאלפים", הוסיף.

"שיערך שחור ושופע, אתה מכדרר מהר יותר ממסי, אתה קופץ גבוה יותר מג'ורדן, אתה מאמן מבריק מגוארדיולה, אתה חוזה המדינה, אתה מקים המדינה, אתה שמש העמים", החמיא כבל בסרקזם. "ובתוך ההתרגשות הזו, אני מתכוון להניח עוד היום הצעת חוק על שולחנה של הכנסת, לפיה מעתה ועד לדיראון עולם יוכרז יום ה-1 באפריל כיום הודיה לפאר את שמך, להלל ולקלס את הוד מעלתך. אוהבים אותך ראש ממשלתנו, אוהבים אותך ראש ממשלתנו, אוהבים אותך ראש ממשלתנו", חתם כבל את נאומו.

עוד בנושא
טקס אסון הכרמל: ישראל היום הצניע את הסערה סביב השבחים לנתניהו
גורמים בליכוד על דברי השבח לנתניהו: "מבזה"
"שבחי כנר לנתניהו בטקס בכרמל - ניצול פוליטי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully