וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מעבדת סמים התגלתה בלב שכונת מגורים בשרון

28.10.2011 / 17:28

השוטרים שניהלו חקירה סמויה תפסו בדירה 150 קילוגרמים של סם מסוג מריחואנה. חלק מהשוטרים אף סבלו מבחילות וסחרחורות בעקבות הריח החריף שעלה מהדירה. שני חשודים נעצרו

בלשי מפלג הסמים של היחידה המרכזית בתל אביב פשטו הלילה (חמישי) על דירה בהוד השרון, בה פעלה על פי החשד מעבדה לגידול מריחואנה מסוג "הידרו", והחרימו חומר במשקל של כ-150 קילוגרמים וציוד רב לייצור הסמים. במקום נעצרו שני חשודים, ושלושה נוספים נעצרו מאוחר יותר מחוץ לדירה. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם של חמשת החשודים, בגילאי 26-41, בחמישה ימים. אחד מהחשודים, שהבית בבעלותו, הודה באשמה. שלושה מהחשודים האחרים כופרים באשמה, בטענה כי הם מיודדים עם בעל הבית ותו לא.

לפני כשבועיים התקבל בימ"ר תל אביב מידע מודיעיני, על פיו פועלת מעבדה לגידול סמים ברחוב סוקולוב בהוד השרון, בלב שכונת מגורים שקטה ויוקרתית. צוות חקירה מיוחד, בראשות פקד אבי גולדשטיין, החל לעקוב אחר הפעילות סביב הדירה ולאסוף מידע אודות המתרחש במקום. במהלך החקירה הסמויה אף עלתה בקרב צוות החקירה הנחה לפיה מאזינים החשודים לתדר מכשירי הקשר המשטרתיים.

החקירה הסמויה הסתיימה אתמול, כאשר כעשרה בלשים פרצו לדירה. "גלינו במקום מעבדה מתקדמת ביותר", סיפר ניצב-משנה גדי אשד, מפקד ימ"ר תל אביב. "המקום הוא דופלקס בן שתי קומות, שכולו הוסב למעבדה לגידול מריחואנה. החרמנו ציוד חדיש ביותר. מדובר למעשה במפעל כסף שהיינו המומים מהממדים שלו". בעקבות הפשיטה, דיווחו הבלשים כי הם חשים ברע. "בגלל כמות החומר בדירה, הבלשים, ששהו בה מספר שעות, דיווחו על ריח חריף ביותר במקום, ולאחר מכן סבלו מכאבי ראש ובחילות", סיפר נצ"מ אשד.

13 מיליון שקלים בשנה

במקום נתפסו, כאמור, 150 קילוגרמים של סם מסוג מריחואנה מוכן למכירה. להערכת המשטרה, מכרו בעלי המעבדה את הסם במחיר של 30 אלף שקלים לקילוגרם. לדברי ניצב-משנה אשד, ביכולת המעבדה לייצר לפחות שלושה מחזורים בשנה, המוערכים ב-13 מיליוני שקלים. עורך הדין אבי חימי, המייצג ארבעה מהחשודים, אמר לאחר הדיון בבית המשפט הבוקר, כי החשוד שמתגורר בדירה הודה במעשים וקשר עצמו למעבדה. שאר החשודים כופרים באשמה, וטוענים כי היכרותם עם בעל הדירה היא על בסיס חברתי בלבד.

הפשיטה אמש מגיעה לאחר שבוע מוצלח של תפיסות סמים בימ"ר תל אביב. בתחילת השבוע הותר לפרסום כי קצין צה"ל בדרגת רב-סרן חשוד בניהול רשת להברחת סמים מסוג הרואין וחשיש ומכירתם באזור הצפון והמרכז. יחד עם הקצין נעצרו גם שמונה אזרחים ושוטר במשמר הגבול ואתמול הוגש נגדם כתב אישום.

ביום שלישי נעצר בעל קיוסק בחוף הדולפינריום בעיר, בחשד שמכר חשיש וגם שמן חשיש. ברשותו נתפס סכום מזומן של 350,000 שקל ומעצרו הוארך עד יום ראשון. בנוסף, ביום רביעי עצרו שוטרי הימ"ר תושב הרצליה כשברשותו 200 גרם קוקאין ו-300 כדורי אקסטזי. "אנחנו מפעילים לחץ בתחום הסמים במחוז תל אביב", מסכם אשד, "ובשבוע האחרון רואים את הפירות".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully