וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרעה לפיגוע בירושלים, המשטרה העלתה כוננות

24.10.2011 / 14:54

יומיים לאחר שפלסטיני דקר נער בן 17 בשכונת רמות בירושלים, הועלתה שוב הכוננות בעיר מחשש שאדם בודד ינסה להוציא אל הפועל פיגוע חבלני. ברקע: חשש מהשפעת עסקת שליט

משטרת מחוז ירושלים העלתה בצהריים (שני) את רמת הכוננות בעיר עקב התרעות על פיגוע, כך דווח בקול ישראל. במערכת הביטחון מעריכים כי בעקבות שחרור המחבלים בעסקת שליט, ינסו מפגעים בודדים לבצע פיגועי דקירה ולכן הונחו כל אנשי הביטחון להגביר את עירנותם. בימים האחרונים החליטה המשטרה לתגבר את אזור ירושלים בגלל פיגוע הדקירה בשכונת רמות וניסיונות דקירה בגוש עציון ובחברון.

ביום שבת נפצע נער יהודי בן 17 באורח קשה בפיגוע דקירה בשכונת רמות בירושלים. פלסטיני שהגיע לשכונה, דקר את הנער מספר פעמים ונמלט לכיוון הכפר הסמוך בית איכסא. הנער נלקח לקבלת טיפול בבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מפגיעות בפלג גופו העליון.

כוחות גדולים של צה"ל מהחטיבה המרחבית בנימין וכן משמר הגבול פתחו בסריקות באיזור הכפר בית איכסא בניסיון לאתר את החשוד בדקירה. במקביל הוקמו מספר מחסומים באיזור הכפר ובצירים המובילים. מקורות פלסטיניים דיווחו בשבת כי כוחות צה"ל פשטו על הכפר, ועצרו שניים מתושביו. על פי הדיווח, שלושה מתושבי הכפר נפצעו כתוצאה ממהלומות של חיילי צה"ל בהם בכניסה לכפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully