וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליט: צפיתי בטלוויזיה בשבי, אך רק טבע וספורט

שגריר צרפת כריסטוף ביגו, שנפגש אמש עם גלעד שליט במצפה הילה, סיפר כי הוא אמר לו שבמהלך שביו צפה במירוץ האופניים "טור דה פראנס". ביגו הזמינו להיות אורח הכבוד של הטור בשנה הבאה

עוד פרטי מידע ממשיכים לדלוף אט-אט על אורח החיים של גלעד שליט בחמש שנות שביו בידי החמאס. אחרי שכבר אתמול התברר כי שליט היה חשוף לדיווחים תקשורתיים מהעולם ואיפשרו לו בין היתר להאזין לרדיו, היום (רביעי) מתברר כי הוא יכל גם לצפות בטלוויזיה - אך רק בסרטי טבע ובתוכניות ספורט. כך סיפר שליט לשגריר צרפת בישראל, כריסטוף ביגו, שביקר אותו אמש (רביעי) במצפה הילה.

את הדברים סיפר ביגו בתוכנית הבוקר של ערוץ 2. לדבריו, בפגישה הודה לו שליט - המחזיק באזרחות צרפתית - על מאמציה של צרפת להביא לשחרורו. עוד סיפר כי בין תוכניות הספורט בהן צפה, היה גם מירוץ האופניים השנתי "טור דה פראנס". לדבריו, הוא הזמין את גלעד להיות אורח הכבוד בטור דה פראנס הבא בצרפת.

גלעד שליט שב הביתה - סיקור מיוחד בוואלה!
אחרי חמש שנים: הבוקר הראשון של גלעד בבית
המגורשים הגיעו למדינות היעד, אמנה מונא סימנה וי
הדקות הראשונות: "גלעד אכל בננה, ידע מי הרמטכ"ל"
נתניהו הודה לגרמניה על הסיוע בגיבוש עסקת שליט
המראיינת של גלעד שליט: מקווה שלא כפו עליו לדבר
ניצחונה של משפחה אצילית / לירון מרוז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השגריר ביגו עם נעם ואביבה שליט, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפגישה אתמול מסר ביגו לשליט מכתב מנשיא צרפת, ניקולא סרקוזי. "ביום שלישי בערב היו מחשבותיהם של אזרחי צרפת נתונות לגלעד, שסבלו עומד סוף סוף להסתיים", כתב סרקוזי במכתב. "כמי שנחטף בגיל 19 והוחזק כבן ערובה במשך חמש שנים, במנותק מקרוביו ומהעולם, גלעד אף פעם לא יחזור להיות אותו האדם".

לדברי סרקוזי, "ב-25 ביוני שעבר, בדיוק חמש שנים אחרי שנחטפת, שלחתי לך מכתב שסוהריך ודאי לא איפשרו לך לקרוא. כתבתי לך אז, זמן קצר אחרי שנפגשתי עם אביך, שעל אף ההמתנה הבלתי נגמרת לשחרורך, מאמצינו עוד יישאו פרי, משום שכליאתך לזמן בלתי מוגבל היא מקוממת. בסופו של דבר היום הזה הגיע. אתה יוצא היום לחופשי אחרי 1,941 ימים ו-1,941 לילות ארוכים שעברו עליך בשבי, הרחק מקרוביך ובלי שהייתה לך כל ודאות שתראה אותם שוב יום אחד. חמש שנים שנגזלו ממך בנעוריך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גלעד אף פעם לא יחזור להיות אותו האדם". הוגה עם המכתב מסרקוזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד כתב סרקוזי כי "אני רוצה להצדיע היום לאומץ הלב שגילית בתקופה הקשה שעברה עליך", והוסיף כי "אני רוצה גם שתדע עד כמה אני מעריץ את הוריך נועם ואביבה", ה"מהווים דוגמא ומופת לכולנו". לדבריו, "כל אזרחי צרפת שמחים יחד איתי לדעת שאתה חוזר הביתה".

"ההסכם מראה ששום דבר אינו בלתי אפשרי, וכי ניתן ליצור גשרים גם כשאלו נראים בלתי סבירים", סיכם, "כדי שלעולם לא יהיה עוד גלעד שליט נוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully