וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת פוגל: "5 מאסרי עולם - העונש המינימלי"

"הלוואי והרוצח היה מקבל גזר דין מוות, דבר לא ישיב לנו את היקרים לנו", אמר חיים פוגל, אביו של אודי פוגל שנרצח ביחד עם אשתו ושלושת ילדיו בפיגוע בתגובה לגזר הדין של אחד הרוצחים

חמישה מאסרי עולם נגזרו היום (שלישי) על חכים עוואד, שהורשע לפני כחודש ברצח בני משפחת פוגל באיתמר בחודש מרץ השנה. בית הדין הצבאי בסאלם גזר על חכים עוואד חמישה מאסרי עולם מצטברים בגין רצח בני משפחת פוגל, שימוש בנשק ופעילות חבלנית עוינת. בגזר הדין נכתב, כי מעשיו של עוואד, "מזעזעים את המצפון ומותירים פעור פה כל בן תרבות".

עוד בנושא
אחרי 5 חודשים: הורשע אחד מרוצחי בני משפחת פוגל
הרוצחים מאיתמר: סטודנט ותלמיד תיכון מעוורתא
מחבל חדר ליישוב איתמר, 5 בני משפחה נדקרו למוות

עוואד הודה בסעיפים שיוחסו לו בכתב האישום, לפיהם רצח בצוותא עם שותפו אמג'ד עוואד את אודי ורותי פוגל ואת ילדיהם יואב, אלעד והתינוקת הדס.

"הלוואי והרוצח השפל היה מקבל גזר דין מוות, אך גם עם העונש שקיבל דבר לא ישיב לנו את היקרים לנו", אמר היום חיים פוגל, אביו של אודי פוגל שנרצח ביחד עם אשתו ושלושת ילדיו בפיגוע. זמן קצר לאחר מתן גזר הדין עודכנו בני המשפחה על העונש, כאשר מכתב שכתב אחד מבני המשפחה לשופטים הוצג בטיעוני התביעה לעונש.

"בית המשפט פסק את העונש המינימלי ביותר שיכול היה לפסוק בפשע השנאה המתועב הזה", אומר פוגל, "הרוצח השפל אפילו לא היה מוכן להביע חרטה. לצערנו עונש מוות אינו מקובל אך לנו זה לא משנה כמה שנים הוא ישהה בכלא, דבר לא יהיה שווה לצער שלנו אותו קשה לתאר. הרוצחים השפלים הללו הצליחו להרוס משפחה והעונש שיקבלו לא מוריד מכאבנו כהוא זה".

מה דעתכם על העונש? בואו לדבר על זה בפייסבוק

בני משפחת פוגל שנרצחה בפיגוע באיתמר, מרץ 2011. רפרודוקציה, באדיבות המשפחה
משפחת פוגל/באדיבות המשפחה, רפרודוקציה

פוגל אף הביע חשש כי הרוצחים עלולים להשתחרר מהכלא במסגרת עסקה עתידית כלשהי. "אני מקווה שהרוצח הזה וחברו השפל ינמקו בכלא עד סוף ימיהם ללא שום הקלה", הוא אומר, "אך לדאבוני הרב אנחנו כבר מכירים כל מיני דילים שהיו בעבר. אם היה אפשר לקבוע כחלק מהעונש שהאיש לא ישתחרר בשום מקרה מהכלא אולי זה היה מוסיף משהו. כך או כך, דבר לא משנה באמת כי לנו העונש לא מוסיף כלום. טוב שתפסו את הרוצחים ואני מקווה שהרוצח השני יקבל עונש גרוע יותר".

"כאנשים מאמינים נמשיך להתיישב בכל חלקי ארץ ישראל ואנחנו מאמינים שמי שנותן העונש בסופו של דבר זה לא בתי הדין אלא הקדש ברוך הוא", סיים פוגל.

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, התייחס לגזר הדין ואמר כי "המענה הנכון איננו בהכרח עונש מוות אלא תשובה ציונית הולמת של הקמת חמישה יישובים יהודיים חדשים בשומרון - יישוב חדש על כל נרצח. הרוצחים הברבריים הללו לא בטוח שירתעו מעונש מוות אך באם כוונת הטרור הינה להבריח את עם ישראל מארצו - התיישבות חדשה לזכר הנרצחים היא התשובה הנכונה ואף היעילה. כך נהגה הציונות מאז ומעולם".

חמשת בני משפחת פוגל נרצחו בליל שבת, 12 במרץ. האב, אודי פוגל, וילדיו - יואב בן ה-11, אלעד בן הארבע והדס בת השלושה חודשים נרצחו בדקירות סכין ואילו אם המשפחה, רותי פוגל נורתה כאמור למוות על ידי המחבלים. תמר, בתם בת ה-12 של בני הזוג פוגל ששהתה מחוץ לבית בעת האירוע, גילתה את גופותיהם של בני המשפחה וברחה עם האחים שנותרו בחיים, ישי ורועי, לבית השכנה עד להגעת כוחות ההצלה למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully