וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המטפלת: "משכן ראש הממשלה אינו בית אבות"

פנחס וולף

1.9.2011 / 12:21

עמותת אומ"ץ התלוננה ליועץ המשפטי לממשלה בעקבות פרשת המטפלת הזרה: "העובדה שבית ראש הממשלה הפך למשכן קבע למגורי אביה של שרה נתניהו - כאילו הפך לבית אבות סיעודי - תמוהה"

משפחת נתניהו ממשיכה לספוג ביקורת בעקבות פרשת המטפלת הנפאלית: עמותת אומ"ץ (אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי) הגישה הבוקר (חמישי) מכתב תלונה ליועץ המשפטי לממשלה, שבו העלתה תמיהה על עצם שיכונו של שמואל בן ארצי, אביה של שרה נתניהו, בבית ראש הממשלה.

טרה נגד שרה - כותרות אחרונות:
ראש הממשלה יעשה שימוש בדובר אישי בפרשת המטפלת
המטפלת שהתלוננה על שרה נתניהו פוטרה מעבודתה
המטפלת: שרה נתניהו כינתה אותי "זבל", אין לה לב
"המטפלת בדתה סיפור כשנודע לה שהיא מועמדת לפיטורין"

באגרת ששלחה העמותה נכתב כי תמוהה בעיניה "העובדה שבית ראש הממשלה הפך ל'משכן קבע' למגורי אביה הקשיש של אשת ראש הממשלה, על חשבון משלם המיסים והקופה הציבורית הדלה, כאילו הפך משכן ראש הממשלה לבית אבות סיעודי". הארגון טען גם לטעם לפגם בשל העובדה שהמטפלת אינה ישראלית, וקרא "לבחון מחדש את השיקולים שעמדו מאחורי ההחלטה לאפשר הלנת מטפלת זרה בתוך משכן ראש הממשלה, על ההשלכות הביטחוניות".

בעמותה כתבו כי בישראל "ניתן למצוא עובדות סיעודיות אחראיות, מקצועיות, מיומנות ומסורות אשר תעמודנה בכל הקריטריונים המתבקשים לצורך העסקה בבית ראש הממשלה ותשמחנה לעסוק בעיסוקן". עד כה לא נמסרה תגובה לטענות ממשפחת נתניהו.

אמש הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי בהתאם להנחייתו המיוחדת של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הוא יעשה שימוש בדובר אישי בכל הנוגע למטפלת טרה קומרי, ולא במערך הדוברות הלאומי, לאחר הודעת לשכת ראש הממשלה על פיטורי המטפלת אתמול.

המטפלת התראיינה ביומיים האחרונים לכלי התקשורת וסיפרה על היחס המחפיר לו זכתה, לטענתה, בבית משפחת נתניהו. "שרה נתניהו הייתה מכנה אותי 'זבל'", אמרה אתמול בבוקר בראיון לגלי צה"ל. היא ציינה כי החיים במעון ראש הממשלה הם "כמו בבית כלא" ואמרה כי "מאוד קשה לי שם. אני לא חופשיה ואני לעולם לא יוצאת החוצה. כשאני מבקשת חופש, לא נותנים לי". עוד סיפרה המטפלת כי "שרה אומרת לי שאם אני אצא לחופש, לא יהיה מי שיטפל באבא שלה. עם ראש הממשלה לא דיברתי, כיוון שאני מתביישת. שרה אמרה עליי שאני אישה רעה שגרה בבית שלה ואוכלת אוכל טוב".

עד כה לא התקבלה תגובה לפניה מטעם משפחת ראש הממשלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully