וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מחשב חדש: ירי טילים ורקטות על ישראל

יהושע בריינר

21.6.2011 / 7:57

המשחק, שפותח בידי ועד מתיישבי השומרון והפך ללהיט בקרב המתנחלים באזור, "מדמה את מה שיתרחש לאחר הנסיגה מהשטחים". במסגרת תרגיל העורף ייקלטו היום בשומרון אזרחים ממרכז הארץ

המשחק שכובש את המתנחלים בעיצומו של תרגיל העורף הלאומי: ועד מתיישבי השומרון פיתח משחק מחשב שכבר הספיק להפוך ללהיט בקרב המתנחלים באזור. המשחק מדמה, לדבריהם, את מה שיתרחש לאחר נסיגת ישראל מהשטחים. במסגרת המשחק, המשתמש בוחר אחד משלושה יישובים בשומרון, אז הוא מדמה חוליית משגרי רקטות. משם הוא יורה אל עבר שטח ישראל ולפי הכיוון הוא פוגע ביישובים מרכזיים. המשחק, שזכה לשם "פינוי פיצוץ", הופץ במייל ועלה בימים האחרונים לרשת הפייסבוק. "במקום להשקיע בתרגילי עורף, על הממשלה להשקיע בחיזוק השומרון", אומרים המתנחלים.

במקביל למשחקי המחשב, יחלו היום (שלישי) במועצה האזורית שומרון בתרגול ראשון מסוגו, במסגרת תרגיל העורף הלאומי. היישובים במועצה יתרגלו "על רטוב" קליטה של אלפי אזרחים ממרכז הארץ. במסגרת התרגיל, ייצאו אוטובוסים ממרכזי הערים ביישובים במרכז הארץ אל התנחלויות בשומרון, שם יידמו היישובים את קליטת האזרחים.

ראשי המתנחלים לא מהססים להביע את דעתם הפוליטית על השתתפותם בתרגיל. "בנוסף לזכותנו הטבעית על ארץ ישראל, השומרון חיוני למדינה מבחינה ביטחונית, במיוחד מול ירי טילים לא קונבנציונליים", אמר ראש המועצה גרשון מסיקה, "תושבי השומרון רגילים לארח תושבי ערים מופגזות מאזורי הספר בארץ - כך עשינו במלחמת המפרץ, במלחמת לבנון השנייה ובמבצע 'עופרת יצוקה', וכך נעשה גם במצב חירום גדול יותר, לקראתו מתאמנת מדינת ישראל השבוע". לדבריו, "בשעת חירום לאומי יארח השומרון אלפי אזרחים מרחבי הארץ. השומרון הוא התשובה הנכונה לאיום הנשק הלא קונבנציונלי ולאיומים מאירן".

עוד על תרגיל העורף הלאומי:
תרגיל העורף החל: ”נתרגל התסריט החריף ביותר”
צה”ל: חסרים 1.2 מיליארד ש”ח לחלוקת ערכות המגן
ערב התרגיל הלאומי: חילופי מפקדים בפיקוד העורף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully