וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגה בפיגוע - בריטית; הרשות עצרה אנשי ג'יהאד

ניר יהב ואריאל נוי

24.3.2011 / 10:50

מוערך כי ההרוגה, בת 56, טיילה בארץ לבדה. בעקבות הפיגוע בירושלים עצרה הרשות 4 בכירים בג'יהאד בג'נין, חברון ויריחו. הארגון: "רודפים אותנו בגלל ישראל". 2 פצועים עדיין במצב קשה

רויטרס

(צילום: אבי כהן, דניאל בוק, רויטרס; עריכה: רן צימט; קריינות: אביב אברמוביץ')

האשה שנהרגה בפיגוע המטען אתמול בירושלים היא תיירת בריטית, בת 56. כך נמסר הבוקר (חמישי) מהמשטרה. לבית החולים לא הגיעו אתמול קרובי משפחה על מנת לאתרה, ומוערך כי טיילה בארץ לבדה. משרד החוץ מטפל בהחזרת גופתה. השגרירות הבריטית מסרה את ההודעה למשפחתה, ועומדת איתם בקשר.

בתוך כך, הודיע הבוקר הג'יהאד האיסלמי כי כוחות הביטחון הפלסטיניים בגדה המערבית עצרו אמש שניים ממפקדיו הבכירים בג'נין, ועוד שניים נוספים מחברון ומיריחו. "מנגנוני הביטחון פרצו לביתו של חאלד ג'ראדאת ועצרו אותו", אמר גורם בכיר בארגון בג'נין. "כוח אחר עצר את טארק קעדאן סמוך לביתו". לטענתו, אנשי כוחות הביטחון רודפים את הארגון בגלל טענותיה של ישראל כי הוא מעורב בפיגוע.

עוד דיווחו גורמים בג'יהאד האיסלמי כי בחברון עצרו אמש כוחות הביטחון הפלסטיניים את עמאר שוויכי, בכיר בארגון ששהה בעבר חמש שנים בכלא הישראלי, וביריחו עצרו את פעיל הארגון אחמד סאפי. בג'יהאד קראו לרשות "לשחרר באופן מיידי את כל העצורים מקרב אנשי ההתנגדות ולהפסיק לרדוף אותם".

13 מהפצועים בפיגוע, שאירע אתמול אחר הצהריים ליד אוטובוס שעבר מול בנייני האומה, עדיין מאושפזים בבתי החולים. חמישה מהם נמצאים בבית החולים הדסה, מהם שלושה במחלקה לטיפול נמרץ - אחד במצב קשה ושניים נוספים במצב בינוני. יתר השמונה מאושפזים בבית החולים שערי צדק בעיר, מהם שלושה במצב בינוני, שלושה במצב קל ועוד שניים המוגדרים נפגעי חרדה. אחד הפצועים מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ. בסך הכל נפגעו בפיגוע 65 בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully