וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבי גינה את הפיגוע באיתמר, בן ארי הוצא מהמליאה

פנחס וולף

14.3.2011 / 17:05

ח"כ טיבי אמר מעל דוכן הכנסת כי רצח הילדים באיתמר הוא "פשע נתעב שביצע מוג לב". ח"כ בן ארי קרא לעברו: "היום אין לך זכות דיבור בכנסת" ויו"ר הכנסת הוציאו מהאולם

ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) גינה היום (שני) מעל דוכן הכנסת את הפיגוע באיתמר ואמר: "פחדן מוג לב נכנס לבית באישון לילה, הביט בקורבנות והרג משפחה שלמה: אמא, אבא וילדים. אני תוהה ושואל את עצמי בקול רם: מה חשב אותו איש כאשר הוא ראה פנים של תינוקת ודקר אותה. בשם מי הוא עשה את המעשה הזה? אם הוא חושב שיקראו לו גיבור, הוא טועה. הוא מוג לב".

טיבי הוסיף ואמר כי "העם הפלסטיני מרגיש מבויש באנשים כאלה, שמעוותים את דמותו. מאבק חייב להיות ערכי, מצפוני והגון. יש כללים למאבק נגד כיבוש ופגיעה באזרחים היא לא אחת מהן. לרבות ילדים ותינוקות. האיסלאם מתנגד בתקיפות לפגיעה בילדים. זהו פשע נתעב, אבל יש מי שרוצה לספסר בחיי הילדים. הדבר החמור ביותר זה להשוות אותם ל-400 יחידות דיור".

במהלך דבריו של טיבי, התפרץ לעברו ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) וקרא: "היום אין לך זכות דיבור בכנסת. לפני שבוע קראת להם 'לוחמי חופש', והיום אתה משחק אותה מגנה?"

הדברים העלו את זעמו של יו"ר הכנסת ראובן ריבלין שקרא לח"כ בן ארי לסדר והוציאו מהמליאה. "לך מפה", הוא אמר לבן ארי. "אתה מבייש את כנסת ישראל. אתה מבייש אותנו. אתה לא שומע מה הוא אמר?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully