וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח פלסטיני: פועל זר רצח את משפחת פוגל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

14.3.2011 / 15:40

בעוד שבישראל קובלים על ההסתה בשטחי הרשות, מפרסמים כלי תקשורת פלסטינים דיווח לפיו פועל אסייתי שעבד אצל משפחת פוגל היה זה שביצע את הרצח באיתמר. לדיווח אין אישור מכל מקור אחר

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי. עריכה: יותם בן-דוד. קריינות: אביב אברמוביץ')

"מבצע הפיגוע בהתנחלות איתמר, בה נרצחו חמישה בני משפחת פוגל, הוא פועל אסייתי שעבד אצל משפחת פוגל" – כך סיפרו היום (שני) גורמים פלסטינים מכפר עוורתא שליד שכם לאתר החדשות הפלסטיני 'קודס-נט'. לדיווח אין אישור מכל מקור אחר ועל כן יש להטיל באמינותו ספק גדול.

לטענת המקורות, הפועל האסייתי רצח את בני המשפחה לאחר שאבי המשפחה סרב לשלם לו את שכרו, העומד על כ-10 אלפים שקלים. "בין אב המשפחה לבין הפועל פרץ עימות חריף, שהסתיים כשהפועל איים לרצוח את האב ואת בני משפחתו", הוסיפו המקורות.

על פי טענתם, עם הגעת כוחות הצבא והביטחון לאיתמר, הצליח הרוצח להמלט לצד הפלסטיני ולהתחבא בכפרים הסמוכים להתנחלות. "לצה"ל יש קצה חוט שיכול להוביל אותו לרוצח, אולם הוא אינו עושה בו שימוש מסיבות ביטחוניות ופוליטיות".

סוכנות הידיעות הפלסטינית 'מען' דיווחה אף היא על הטענות הללו ואף הוסיפה כי כי כוחות צה"ל עצרו אחר הצהריים את כל הפועלים התאילנדים העובדים בהתנחלות איתמר בחשד למעורבות ברצח משפחת פוגל, וזאת לאחר שנפוצו שמועות לפיהן פועל תאילנדי שעבד בהתנחלות נעצר בחשד לביצוע הרצח. על פי הדיווח, ישראל הרשמית מסרבת להגיב על כל שאלה בנושא חשד זה.

עם פרסום הדיווח בפורומים הפלסטינים הביעו פלסטינים רבים תקווה כי אכן יתברר שפועל זר רצח את המשפחה מאיתמר ולא אדם פלסטיני. אחד מהגולשים כתב: "אינשאללה שזו תהיה האמת. בניגוד ליהודים הפושעים שרוצחים את ילדינו, אנחנו יודעים שאין לנו תכונה כזו שמאפשרת לרצוח תינוק. הלוואי ונוכיח לעולם שזו האמת ושאיננו פושעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully