וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ביתנו: לחקור את ארגוני השמאל ומימונם

פנחס וולף

4.1.2011 / 0:02

ח"כ פאינה קירשינבאום קוראת להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת מקומם של ארגוני השמאל ב"מסע הדה-לגיטימציה נגד ישראל". בארגון "אם תרצו" בירכו על היוזמה

הכנסת עשויה להקים ועדת חקירה פרלמנטרית "לבדיקת חלקם של ארגונים ישראלים במסע הדה לגיטימציה של חיילי צה"ל ומפקדיו, ודרכי מימון ארגונים אלו". ח"כ פאינה קירשינבאום (ישראל ביתנו) הניחה אמש (שני) הצעה להקמת הוועדה, בגיבוי יו"ר המפלגה ושר החוץ, אביגדור ליברמן. הכנסת תקיים דיון בנושא ככל הנראה כבר ביום רביעי.

נכון לעכשיו, מלבד 15 חברי הכנסת של ישראל ביתנו, מתכוונים לתמוך בהצעה גם חברי הכנסת של ש"ס, יהדות התורה, האיחוד הלאומי, הבית היהודי ומרבית סיעת הליכוד. בהצעת ההחלטה מצוין כי, "מזה עשור פועלת קואליציית ארגונים בינלאומית, בשיתוף ארגונים ישראליים, תוך ניצול שיח זכויות האדם, במטרה לפגוע בלגיטימיות של פעילות חיילי צה"ל, לעודד השתמטות משירות בצבא ולמתג את חיילי צה"ל ומפקדיו כפושעי מלחמה. במסגרת זו כבר נתבעו לדין באשמת פשעי מלחמה מספר קצינים בכירים במדינות שונות בעולם". מטרותיה המוצהרות של הוועדה יהיו לבדוק מי הארגונים הנוטלים בכך חלק ואת מקורות מימון פעילותם.

לדברי קירשנבאום, "שיתוף הפעולה של ארגונים בינלאומיים וארגונים ישראליים לפגיעה בצה"ל, בחייליו ובמפקדיו חייב להיחקר ולהיפסק. פעילות ארגונים אלו, הממומנים ברובם על ידי גופים אנטי ציוניים בינלאומיים ואף מדינות זרות, מהווה חלק נכבד ומטריד של מסע דה הלגיטימציה של מדינת ישראל בעולם. נפעל בכל הכוח על מנת להגיע לחקר האמת ולהביא להפסקת פעילות מזיקה זו".

תנועת "אם תרצו", שהובילה בשנה האחרונה את המאבק נגד אותם ארגונים, בירכה על המהלך. "אנו מקווים שוועדת החקירה תצליח להתחקות אחר מקורות המימון האדירים שיש לארגונים אלו, ולזהות האם ארגונים ישראלים לא משמים למעשה כארגוני חזית וכסוכני השפעה של גופים עוינים".

ח"כ נחמן שי (קדימה) אמר בתגובה כי "ישראל ביתנו יורה לעצמה ברגל. יוזמות אלו מעודדות דה-לגיטמציה נגד ישראל ומעלות עלינו את חמתה של דעת הקהל הבינלאומי".

(עדכון ראשון: 3.1.2011, 23:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully