וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במועצת יש"ע חושבים שערבים מטפסים על עצים?

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.9.2010 / 19:20

במהלך עימות טלוויזיוני עם ח"כ אחמד טיבי, הטיח לעברו מנכ"ל מועצת יש"ע נפתלי בנט: "כשאתם עוד טיפסתם על עצים, היתה לנו פה מדינה יהודית". טיבי לא נשאר חייב והשיב לו: "אתה אדם בזוי. מתנחלים הם גידול סרטני שיש להסיר"

"כשאתם עוד טיפסתם על עצים, היתה לנו פה מדינה יהודית. האדמה היתה שלנו לפני שהאיסלם בא לעולם. אדמת ארץ ישראל שייכת ליהודים הרבה לפני שאתם בכלל גיליתם את הקוראן הקדוש". כך אמר הערב (שני) מנכ"ל מועצת יש"ע נפתלי בנט לח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) במסגרת דיון שהתנהל באולפן "ערב חדש" בנוגע להתנחלויות ולחידוש המשא ומתן הישיר בין ישראל לפלסטינים. "טיבי אינו רוצה יהודים במדינה הפלסטינית", אמר עוד בנט.

ח"כ טיבי השיב לבנט, שהיה בעבר עוזרו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אתה אדם בזוי, והדברים שלך נחותים. אני מצפה מאדם דתי שיתייחס בכבוד לדתות אחרות". בנט ניסה לקטוע את ח"כ טיבי שאמר לו: "כשאני מדבר, אתה תסתום את הפה המטונף שלך. מתנחלים הם גידול סרטני שיש להסיר. במדינה הפלסטינית יהודי יכול להישאר בתור אזרח אבל אף לא מתנחל אחד".

לאחר הראיון אמר ח"כ טיבי הנסער: "יהודי שמתייחס אל הערבים כקופים לא מכיר היטב את ההיסטוריה של יהודים שהיו קורבן לביטויים ודימויים כאלה. אני מרגיש בוז עמוק כלפי הסגנון והאיש ומה שהוא מייצג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully