וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי פחימה אחרי שהתאסלמה: "נולדתי מחדש"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

9.6.2010 / 0:11

לדברי פעילת השמאל הקיצוני, היא מאושרת מהחלטתה להפוך למוסלמית, ותגובת החברה היהודית אינה מעניינת אותה. "בקוראן יש שלמות, ותקיפת משט החירות לעזה זירזה את החלטתי"

פעילת השמאל הקיצוני והאסירה הביטחונית לשעבר, טלי פחימה, שהתאסלמה ביום שני אמרה אמש (רביעי) כי היא מרגישה שנולדה מחדש. בראיון לרדיו "א-שמס" בנצרת סיפרה פחימה כי עברה תהליך שהחל כפוליטי ואישי שהוא תוצאה של אמונה. "אני מאוד שלמה ושמחה", הוסיפה. לדבריה, "תקיפת משט החירות לעזה ונפילתם של חללים במהלכו" זירזה את החלטתה להתאסלם.

"כשפגשתי את השייח' ראא'ד סלאח אמרתי 'זה-זה', לזה אני שואפת", סיפרה פחימה על התהליך שעברה. "אני תומכת בו מהמקום הפוליטי קודם כל. העניין הרוחני היה הפתעה בשבילי. כשאני לומדת איסלם אני בטוחה שזה הדבר הנכון. אלוהים בחר אותי, לא אני בחרתי אותו. אני לא אדם מיוחד. אלוהים שלף אותי מהמקום שהייתי בו והביא אותי הלום".

"מה שהחברה היהודית חושבת עלי לא יזיז אותי מעמדתי", סיפרה פחימה, המתגוררת בערערה ומסרבת להתראיין לכלי תקשורת "ציונים", כלשונה. "אף פעם לא חשבתי מה חושבים עלי. נכון, יש לזה מחיר. אני בסכנת חיים. לדרך האמת יש מחיר. הרי גם את השייח' סלאח ניסו לחסל לפני כמה ימים. גיליתי את הדבר הנכון, את האמת. אני גדלתי על חינוך ציוני שעיוות את היהדות. בקוראן יש את השלמות".

עדכון ראשון: 22:11

  • עוד באותו נושא:
  • טלי פחימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully