וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הג'וק בצלחת: הח"כים חוזרים למזנון

ארז רומס

5.7.2009 / 15:33

המזנון הבשרי של הכנסת נסגר לפני 10 ימים לאחר שבצלחתו של מזכיר ש"ס נמצא מקק. היום נפתח המזנון מחדש לאחר שבוצעה בו הדברה יסודית. האם זה מספיק?

האם שוב בטוח לאכול במזנון הכנסת? דוברות הכנסת הודיעה היום (ראשון) כי "המזנון הבשרי נפתח לטובת באי הבית, זאת לאחר שנערך בו טיפול יסודי, אשר כלל תיקוני תשתית, ניקיון יסודי והדברה". המזנון הבשרי של הכנסת נסגר לפני כעשרה ימים, לאחר שבצלחתו של מזכיר סיעת ש"ס, צביקה יעקבסון, נמצא מקק (ג'וק).

המקרה אירע בעת שיעקבסון הזמין מנה ממזנון הכנסת בעת שישב לסעוד עם סגן שר האוצר, ח"כ יצחק כהן, וח"כ יצחק ועקנין. כשהגיע אל יעקבסון צלחת האורז שהזמין, גילה בה, לחרדתו, את המקק.

גורם בש"ס הגיב לאחר המקרה, ואמר כי "מדובר בשערורייה". לדברי הגורם, "אנחנו לא מבינים כיצד זה קורה שיש במזנון הכנסת משגיחים, ולמרות זאת ג'וקים עושים את דרכם אל הצלחת. מעבר לבעיית הכשרות החמורה שיש במקרה זה, יש כאן בעיית בריאות שהגורמים השונים בכנסת חייבים לתת עליה את דעתם".

יצוין כי המקק שנמצא בצלחתו של יעקבסון הגיע אליה למרות הדברה שנעשתה במקום מספר ימים קודם למקרה. עם סגירת המזנונים הוחלט על הדברה מיידית נוספת, ועד אז נשאר המזנון הבשרי סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully