וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה: שחרור חטופים, רק בפעולות צבאיות

פנחס וולף

21.4.2009 / 11:13

ח"כ מיכאל בן ארי הניח הצעת חוק, לפיה יש לשחרר שבויים רק באמצעים צבאיים ועל ידי הרג מחבלים פלסטינים הכלואים בישראל

"על כל מנהיג מוטלת חובה להפעיל כל כוח צבאי ופוליטי וכלכלי כדי להגן על יהודים לרבות יחידים בכל מקום ככל שידו מגעת. ליזום מלחמות באויבי ישראל עד להכנעתם הגמורה" – זהו סעיף מ"חוק ההגנה על העם היהודי" אותו מבקש לחוקק ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי).

בסעיפים נוספים בחוק, ח"כ בן ארי מבקש לקבוע כי יש "לפדות שבויים בפשיטות על האויב, בחטיפת והריגת מנהיגיו ובהטלת עונש מוות על מחבלים רוצחים כעונש חובה, ולעולם לא לפדות שבוי ביותר מהנזק העשוי להיגרם בפדייתו".

"חוק ההגנה על העם היהודי" הוא רק אחת מהצעות החוק שבן ארי מבקש להניח על שולחן הכנסת. הדברים פורסמו בכנס יסוד "שדולת לעולם לא עוד", אותה הוא הקים בשיתוף פרופ' הלל וייס ויו"ר חטיבת "מנהיגות יהודית" בליכוד משה פייגלין.

לדברי בן ארי, "בשונה מחוק יסוד כבוד האדם וחירותו, החוקים המוצעים אינם עוסקים בפרט אלא בלאום. הן נובעים מההכרה שהן בימי השואה והן כיום, מנהיגויות בוחרות להקריב את אחיהם, בני עמם, כדי להישרד או כדי להשיג רגיעה זמנית המכונה שלום. השדולה באה לקדם חקיקה שעניינה הוא לציין ששום מטרה אינה מצדיקה הקרבה, הלשנה, הסגרה, רציחות פוליטיות, סיכון חיי אדם והשפלת ציבור כדי לקדם סדר יום המנוגד למהות קיומו של העם היהודי ולקידוש השם שאליו הוא נתבע".

הצעת חוק נוספת אותה מבקש להוביל ח"כ בן ארי, היא הצהרה המגדירה "את הבלעדיות של העם היהודי מכוח תורת ישראל, התנ"ך, חזון הנביאים והזכויות ההיסטוריות על מלוא שטחה של ארץ ישראל. התניית השלום עם השכנים והאומות תהיה על בסיס ההכרה בייחודו של העם היהודי, בתולדותיו ובזכויותיו מכוח התנ"ך.

"שלום שאינו מבוסס על הכרת היסודות הללו והכרה בהן גורר את עם ישראל ושלטונו להכחשת זהותו ולהכחשת משמעות השואה כמאבק רוחני, תרבותי ודתי שמטרתו למחוק את העם היהודי, וממילא לשואה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully