וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבל לברק: "אנחנו לא ישראל ביתנו"

מזכ"ל העבודה איתן כבל ממשיך בביקורת החריפה בתגובה להשעית יועצה המשפטי של מזכירות לשכת העבודה, יואב אברהמי

"גם היו"ר צריך לדעת שמפלגת העבודה איננה ישראל ביתנו, יש לה חוקה ויש לה מוסדות", אמר היום מזכ"ל מפלגת העבודה, חבר הכנסת איתן כבל. כבל אמר זאת בתגובה להשעיתו של יועצה המשפטי של מזכירות לשכת מפלגת העבודה, עורך הדין יואב אברהמי, על ידי המזכירות בעקבות התנהלותו לפני ועידת המפלגה. בגלי צה"ל דווח כי בהודעת ההשעיה נכתב כי "אברהמי פרסם חוות דעת משפטית באמצעי התקשורת בדרך הפוגעת במפלגה וללא להתייעץ עם יושב ראש המפלגה אהוד ברק". עורך הדין חיים כהן מונה על ידי המזכירות לממלא את מקומו. כמו כן נקבע שלאברהמי ייערך שימוע אצל ברק בשבוע הבא.

ההודעה גררה תגובה חריפה מצד כבל שהודיע כי ההשעיה אינה תקפה. "כינוס חברים בחדרו של היו"ר במשרד הביטחון, איננו כינוס כדין של מוסד ממוסדות המפלגה, ובודאי אינו כינוס כדין של מזכירות המפלגה. אין תוקף להחלטה שמתקבלת בכינוס מוזר שכזה בו לא משתתף אפילו המזכ"ל", אמר. לכן לדבריו, "להחלטה שנתקבלה בצהרים אין כל תוקף. על כן, היועץ המשפטי של המפלגה, עו"ד יורם אברהמי, איננו מושעה והוא ממשיך בתפקידו אותו הוא ממלא בהצטיינות, כרגיל"
.
"הניסיון לפגוע ביועץ המשפטי של מפלגת העבודה, עו"ד יורם אברהמי, הוא המשך לפעולות שונות נוקט היו"ר בימים האחרונים, שתכליתן להפוך את מפלגת העבודה לישראל ביתנו. חבל שהיו"ר שהבטיח רק אמש שיפעל לאחדות במפלגה, שוב מפר הבטחה ושוב הופך הצהרותיו למגדלים פורחים באוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully