וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו רומז: גם ליברמן יחלק את ירושלים

פנחס וולף

28.1.2009 / 10:48

יו"ר הליכוד תקף את ישראל ביתנו וטען כי רק הליכוד ישמור על אחדות העיר. הרב יונה מצגר: "רה"מ הבא חייב לשמור על אחדות י-ם"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו מבטיח לשמור על אחדות ירושלים, ובדרך גם עוקץ את מפלגת "ישראל ביתנו", שדיברה בעבר במסגרת תוכניתה להחלפת שטחים ואוכלוסין, על העברת שכונות קצה במזרח ירושלים לידי הפלסטיניים. "הוכחנו כבר בעבר נאמנות מלאה לירושלים השלמה בריבונות ישראל", אמר נתניהו בכנס ירושלים. "נמשיך במדיניות הזאת למרות שהסתננה אלינו מגמה לחלק את ירושלים, ואומרים זאת לא רק יריבותינו הפוליטיות, אלא גם אלו שהן לכאורה שותפותינו הפוליטיות". מישראל ביתנו סירבו להגיב לרמיזות.

נתניהו הוסיף כי, "כל אחד יודע מה יקרה אם נצא מחלקים מירושלים. אם נצא מישהו אחר יכנס לשם וזה יהיה חמאס, ופירוש הדבר שאירן נכנסת לשם. פירוש הדבר שמטר מכאן מוקם בסיס אירני".

"התפנות שלנו מחלקים מירושלים תקרב את הטרור. ויתור על הר הבית יגרום את ההפך הגמור משלום בין דתי. מי שחפץ בשלום ישמור על אחדותה של ירושלים. ירושלים מאוחדת תחת ריבונות ישראל שמאפשרת חופש פולחן לשלוש הדתות".

נתניהו הסביר שכראש ממשלה הוא יקיים את הבטחותיו בעניין אחדותה של ירושלים, והזכיר: "השאלה של ירושלים עמדה על שולחן הניתוחים בממשלת קדימה, וקדימה סירבה להורידה משולחן הניתוחים במו"מ הקואליציוני האחרון. אין ולא היה שום צעד שעשינו אלא לשמור על אחדותה של ירושלים, ולעיתים אל מול לחצים קשים מאוד".

הרב הראשי לישראל יונה מצגר אמר הבוקר בכנס ירושלים: "אני קורא לכל המועמדים לראשות הממשלה להצהיר על ירושלים המאוחדת והשלמה. אמונתי כאיש מאמין וכרב בישראל היא שמי שרוצה לשמור על ממלכתו לקדנציה שלמה, ערובה לכך היא שישמור על ירושלים. אנו צריכים להיות גאים באחדותה של ירושלים ולשמור עליה מכל, משום שהנצח שלנו מושתת על ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully