וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים תקפו פלסטינים בחברון

ניר יהב ויהושע בריינר

3.11.2008 / 11:56

בעל בית פלסטיני טען כי קבוצה של 15 מתנחלים פרצה לביתו ותקפה את בני משפחתו ופעילי שמאל שהיו במקום. 5 נפצעו. המתנחלים: "לימדנו אותם לקח"

מתנחלים מהיישוב היהודי בחברון נכנסו לבית פלסטיני בעיר והיכו פעילי שמאל זרים ופלסטינים ששהו במקום, כך טען היום (שני) בעל הבית הפלסטיני. לדבריו, קבוצה של 15 מתנחלים פרצה לבית והחלה להכות את בני המשפחה ואת פעילי השמאל. באירוע נפצעו חמישה בני אדם, מתוכם ארבעה פעילי שמאל וקשישה פלסטינית.

בעל הבית הפלסטיני מסר לוואלה! חדשות כי בתקיפת המתנחלים נפצעה גם אמו הקשישה שהועברה להמשך טיפול בבית החולים בחברון. "אני לא מבין את הממשלה ואת המשטרה בישראל", אמר. "ברגע שפלסטיני משליך אבן קטנה, הצבא והמשטרה באים לעצור אותו, אך כשהמתנחלים מתפרעים ומכים אותנו יום יום, הם לא עושים דבר בנידון". פעיל שמאל בינלאומי סיפר לוואלה! חדשות כי המתנחלים נכנסו לחצר הבית לאחר שחתכו את גדר התיל סביב הבית.

לדברי המתנחלים, אמש יצאו פלסטינים מהבית שהותקף חדרו לבית של מתנחל שמתגורר בסמוך וגנבו שני סוסים בשווי עשרות אלפי שקלים. הם הוסיפו כי הפלסטינים נכנסו דרך פרצה בגדר. "זהו נסיון ללמד לקח מי שפועל בדרך של גניבות. לא כל הערבים שגרים בסמוך הם תמימים כמו שהם מציגים את עצמם" אמר גורם בימין.

אתמול התקיימה ישיבת ממשלה מיוחדת שעסקה באלימות המתנחלים בגדה. המשנה לראש הממשלה חיים רמון אמר כי" יש כיום אפליה בדין - יש אפרטהייד נגד הפלסטינים והעדפה של המתפרעים היהודים". לדבריו, "קבוצה של מאות מתנחלים החליטו להכריז מרד נגד מדינת ישראל. כיצד הממשלה היתה מתייחסת אילו זה היה נעשה מצד ערבים? מדוע לא מרחיבים את צווי ההרחקה והצווים המנהליים נגד מתנחלים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully