וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלב: "החלטת מזוז בנושא האימוץ אומללה"

פנחס וולף

11.2.2008 / 12:44

ויכוח בוועדת הרווחה על החלטת היועמ"ש לאפשר אימוץ לזוגות מאותו המין. ח"כ גלאון: "אמירה מקוממת ומשקפת תפיסות חשוכות"

איריס דומאני

(צילום: נטע גרנות. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת התקיים היום (שני) דיון בנושא החלטתו מאמש של היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, לפיה אין למנוע מזוגות בעלי אותו המין לאמץ ילדים. את הדיון בוועידה היום יזמו חברי הכנסת אברהם רביץ (יהדות התורה) וזבולון אורלב (האיחוד הלאומי-מפד"ל). בסיומו של הדיון החליטה הוועדה להתכנס לדיון נוסף בנושא.

במהלך הדיון אמר אורלב, כי "החלטותיהם של שר הרווחה, יצחק הרצוג, ושל היועץ השפטי לממשלה, מני מזוז, אומללות ונגועות בחטאים כבדים, הן כלפי טובת הילד המאומץ והן כלפי הערכים היהודיים". לדבריו, "רוצים להכניס במודע את הילד לטראומה שעלולה לסכן אותו ומנסים לשנות סדרי בראשית".

חברת הכנסת זהבה גלאון (מרצ) הגיבה על הדברים ואמרה, כי "האמירות המסוכנות של הח"כים רביץ ואורלב על החלטת היועמ"ש לאפשר אימוץ ילדים בידי משפחות של בני זוג מאותו המין, מקוממת ומשקפת תפיסות חשוכות שמתעלמות מהמציאות החברתית המשתנה שבה משפחה אינה חייבת להיות איש ואישה".

לדבריה, "הח"כים מעדיפים ילדים מוכים ואומללים משפחות רגילות ולא מאושרות במשפחה של בני אותו המין. לא טובת הילד עומדת לנגד עיניהם". היא הוסיפה, כי "לו זה היה תלוי בהם, עד היום היה נשאר בתוקפו חוק שאוסר משכב זכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully