וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: חוליית חמאס נעצרה בשכם

יהושע בריינר

25.12.2007 / 17:43

חברי החולייה הודו ברצח 2 חיילים ב-2005 ובביצוע פיגוע בירי באריאל לפני כחודשיים. "החשיפה מעידה שחמאס ממשיך בדרך הטרור"

צה"ל והשב"כ עצרו באוקטובר האחרון חוליית טרור של חמאס בשכם, האחראית לרצח שני חיילים ב-2005 ולביצוע פיגוע הירי באריאל לפני כחודשיים. כך הותר הערב (שלישי) לפרסום. חמשת חברי החוליה, בני 19 עד 34, הודו בחקירתם בביצוע הפיגועים.

בחקירת פיגוע הירי באריאל, סיפרו העצורים כי מספר ימים לפני הפיגוע, ביצעו סיור מקדים ותצפיות באיזור צומת אריאל ורכשו רכב בעל לוחיות רישוי ישראליות. לאחר ביצוע הירי נמלטו החשודים לכפר ג'מאעין שבאיזור קלקיליה, שם העלו את הרכב באש וחזרו לשכם במונית.

החוליה הודתה גם בביצוע פיגוע ירי סמוך ליישוב מגדלים בינואר 2005, בו נהרגו החיילים יוסף עטיה ואריאל בודה ז"ל. חברי החוליה ירו על החיילים לאחר שעצרו את רכבם, כשהם לבושים במדי צה"ל.

בשב"כ אמרו כי מעצר החוליה הוא הוכחה נוספת לכך שארגון חמאס ממשיך לבחור בדרך הטרור על אף ההצהרות האחרונות. "חשיפת החוליה מעידה כי חרף ההצהרות של חמאס כי אינו מעורב בפעילויות טרור, פעיליו עוסקים כל העת בפעילות אינטנסיבית לביצוע פיגועים נגד ישראלים בגדה ובישראל. פעילות הארגון לביצוע פיגועים עולים בקנה אחד עם המשך שימור הכשירות המבצעית ובניין הכח של חמאס, שנועד לאפשר לו לבסס את מעמדו כמוביל ההתנגדות נגד ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully