072-3300504

היום שאחרי

שלי שחר, סטודנטית שיש לה מה לומר, פוצחת בקריירת יומן לוהטת, ואתם מוזמנים להציץ בדפים הלא מצונזרים שלה

| 22-01-2004 13:06:00

בעשר לפנות בוקר, שעון תל אביב אני מתעוררת, לא דקה קודם וייהרג היקום. אני, שלי שחר, דואר נע, וילה דו מפלסית אי שם בלב המרכז, חלקה לגמרי, ופצצת עולם (ככה אומרים...) לא מוכנה ששום דבר ואפילו זה יהיה שיעור עם הדוקטור הצעיר והשווה מפסיכולוגיה, להפריע לי בשנת היופי.
מתעוררת, מעיפה מבט בחצי אישון על הדוד של המים, מעבירה מחשבה על איזה ברת מזל אני שגיא שכח לכבות את הדוד, עכשיו כשהריר בטח כבר מתחיל לנזול לכם על השפתיים, שתי מילים על השותף שלי:
גיא הוא השותף הכי טוב שבחורה יכולה למצוא בעיר, הוא נראה מעולה, העיניים התכולות שלו נוגעות בך ברכות כל פעם שהוא מדבר איתך, השרירים המסוקסים והעבים שלו מאיימים לחדור מבעד לגופיות הלבנות שהוא שם עליו בבית, יש לו בגדים שבת דודה שלו הדיילת מפוצצת אותו מפאריז, הם כל כך הדוקים באזור החלציים (אמרו לי שאסור להגיד זין בשידור חי...אז לא אמרתי) עד שלפעמים אני מרגישה חמלה בשביל כל המין הנשי.
כן בנות יקרות, גיא הוא גיי, והוא כאילו שלי, איזה בזבוז! טוב העיקר שהוא השאיר את הנורה האדומה של הבוילר דולקת.
כשמים החמים עוברים על הגוף, אני מרגישה התפוגגות של ריח הסיגריות שהבן זונה מאתמול בפיק אפ בר, הפריח עלי. חשב שהוא עושה דוואינים לאיזה בת טיפש עשרה מפגרת, אז מה אם הייתי חרמנית, הדפוק חשב שאם הוא מספר לי שיש לו דירה בדאון טאון, של ניו יורק, זה יעשה עלי רושם.
אמנם לא היססתי לרגע בתגובת "באיזה רחוב אמרת" אבל הגמגום והטון בו הוא פלט "רחוב 76 בווסט סנטרל" גרם לי להבין שעוד פעם מישהו מנסה לשחק אותה, שילמד איפה הדאון טאון לפני שהוא פוצה פה. האמת שאם הוא היה מציע לי לטוס באותו רגע לביג אפל כנראה שהייתי מצטרפת, אבל הוא רק שאל אותי אם אני מכירה את הגלולה של היום שאחרי, בטח מכירה, כבר השתמשתי בה איזה פעם או פעמיים בגלל מפגרים שלא מסוגלים לשלוט בזין שלהם.

ככה זה אצלי, כשאני מגיעה עם מישהו למיטה אני מסבירה לו מראש שרצוי מאוד שהוא יתחיל להרהר על דברים אחרים בזמן שהוא מתאמץ לא לגמור, האהבל האחרון ששכב על הפוטון שלי התחיל לחשוב על גיא,השותף שלי, הקירות אצלנו כל כך דקים שגיא ממש רצה להצטרף למנאג', הזיון שלי לא הצליח להתאפק אז ישר אחרי שכמעט נכנסתי להריון נתתי לו את הטלפון של גיא, אם הוא כבר רוצה לצאת מהארון אז שיהיה בסטייל. אם אתם כבר שואלים איך נגמר אתמול, אז ההוא מהגלולה של אחרי נשאר עם הזין ביד ואני הלכתי להתבודדות קלילה בשירותים המג- ניבים בפאב

יש שיעור פסיכולוגיה היום בבוקר ושלי שחר ההו- רסת צריכה להגיע לפחות לחצי השני שלו. אחרי שהתקלחתי ואכלתי את הקוראסון שנשאר במקרר מהטייק אווי של אתמול, הגיע זמן האיכות, כלומר הדקות שאני קוראת את ההורוסקופ המחורבן, 'היום תזכי להיפגש עם חברים מהעבר' כותב המשוגע מהעיתון של הבוקר על המזל שלי, כאילו שאני צריכה להיפגש עם מישהו שלמד אתי בגימנסיה, או שירת איתי בחיל האויר. ממש, אבל ממש, אין לי חשק להתעמת היום עם חברים מהעבר שתאי המוח הרקובים שלהם עסוקים בשאלה, איך בדיוק התפתח לי החזה אחרי גיל עשרים.
מה אכפת לי אם כל העולם חושב ששילמתי על החזה שלי, ומה זה משנה מאיפה השגתי, אני אומרת שזה טבעי. כלומר, זה בעיני די טבעי שההורים שלי מבוססים, עשירים, אמידים, במאיון העליון או איך שלא תקראו לזה. אבא שלי שרבט לי כמה אלפי דולרים לניתוח. זה קרה כמה ימים אחרי שגיליתי שהוא בוגד באמא עם המזכירה של הפקולטה (על איך שתפסתי אותם אני מבטיחה לספר בהמשך, אבל היום אני קצת ממהרת) מה, אם אבא דופק את הרל"שית של ראש החוג בחדר ארבע מאות ושש, אני צריכה לסבול?


לבשתי את החצאית הירוקה שלי ואת הסוודר צמר, והעברתי ליפסטיק ורדרד על השפתיים נכנסתי לגולף ושמתי אלאניס במערכת, התנעתי לכיוון היוניברסיטי ושקעתי במחשבות תהומיות, אתם מבינים, הסייל של החורף מתקרב וצריך להכין את הקופה הרושמת, שזה אבא שלי.
באחת עשרה הגעתי לקמפוס, קניתי קפה טו גו ונכנסתי לכיתה, זה שעמד ליד הלוח (קוראים לו המרצה, אבל אני לא ממש בטוחה בזה) זרק איזה הערה מטופשת על איחורים שאחריה כל הכיתה געתה בצחוק, כל הכיתה חוץ מאייל, הוא פשוט היה מהופנט ממני, אני, שלי שחר, הכוסית של האוניברסיטה עם השיער הרטוב על הראש, הגוף החלק (אף אחד עדיין לא יודע כמה חלק...) ,והצבע המולטי (שהשגתי בג'מייקה בקיץ וחידשתי במיטת השיזוף של אמא) מתיישבת לידו וליד הלפ טופ שלו. בסוף השיעור הסתכלתי לאייל בלבן של העיניים : "אתה יודע מה אני צריכה" אמרתי לו בטון רך ומתוק.
" אהה..מה בדיוק" הוא גימגם
" את ההרצאה, כאילו" (והטון הפך להיות בלתי מתפשר)
" אה...בס..דר קיבלת, רק אל תשכחי להחזיר לי את הדיסק"
מה לעשות שאייל לא היה ממש יכול להתעלם מהסיליקון שלי, שלי שחר היא אמנם לא ממש פמיניסטית מוצהרת, אבל בשביל זיון טוב...אהה.. סיכום טוב...היא תלך בכייף לשרוף חזיות בכיכר העיר, וחוצמזה, אתם בטח יודעים איזה שינוי דרמטי עובר על הפטמות כשקר שם בחוץ, אבל ממש מקפיא.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד