וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתירה נגד ההתנתקות בעקבות הספר "בומרנג"

18.6.2005 / 22:01

בספר נטען, כי שרון הגה את ההתנתקות כי חשש שיוגש נגדו כתב אישום. הפורום המשפטי למען א"י: על בג"ץ להתערב במקרים של שחיתות

בעקבות הספר החדש "בומרנג" של רביב דרוקר ועופר שלח, העוסק במניעיו של ראש הממשלה, אריאל שרון, לביצוע תכנית ההתנתקות, טוען "הפורום המשפטי למען ארץ ישראל", כי בכוונתו להגיש עתירה מחודשת לבג"ץ, לאור פסיקתו האחרונה, כי "במקרים בהם תוכח שחיתות יתערב בג"ץ גם בסוגייה לאומית כמו תכנית ההתנתקות".

"לנוכח שתיקתה הרועמת של התקשורת מאז חשיפת העובדות שהובאו בספר 'בומרנג' והוצגו בתכניתו של ניסים משעל, זו תהיה טעות לחשוב שניתן יהיה לקבור את פרשת השחיתות של שרון", אמרו בפורום המשפטי.

במקביל לפנייה לבג"ץ הגיש האיחוד הלאומי הצעת אי אימון נוספת על רקע השחיתות והיא תידון ביום שני הקרוב.

חבר הכנסת אורי אריאל מהאיחוד הלאומי פנה ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בדרישה לחקור עניין זה. "הדברים המזעזעים שפורסמו מוכיחים שראש הממשלה מושחת מהיסוד ושהוא מוכן להציל את עורו גם על חשבון האזרחים", אמר אריאל.

בספר "בומרנג" מתארים שני העיתונאים, עפר שלח ורביב דרוקר, את שנות האינתיפאדה השניה דרך אישיותם והחלטותיהם של המנהיגים בישראל של אותם ימים: אריאל שרון, אהוד ברק, שאול מופז ומשה יעלון.

בספר נטען, בין היתר, כי "ההחלטות על תכנית ההתנתקות התקבלו תוך מידור מכוון של אנשי הצבא ובלי שיתוף הקבינט והממשלה... תכנית הפינוי נולדה, כי שרון היה משוכנע שעדנה ארבל תגיש נגדו כתב אישום. שרון הציע לאחד האלופים שיהיה שתול מטעמו וידווח לו מה קורה במטכ"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully