וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערפד מטיל אימה על תושבי ברמינגהאם

18.1.2005 / 11:56

על-פי הדיווחים, הערפד הוא גבר שחור בשנות ה-20 לחייו. תושבי העיר הבריטית הגדולה מדווחים כי הוא נוגס בבשר קורבנותיו. משטרת ברמינגהאם: "טרם הוגשה תלונה"

תושבי ברמינגהאם, העיר השנייה בגודלה בבריטניה, חיים בפחד מפני ערפד מוצץ-דם. רשת "סקיי ניוז" מדווחת כי לטענת המקומיים, האיש מגיח מן הצללים ונוגס בבשר קורבנותיו.

לפי שמועות עקשניות, מספר תקיפות כבר אירעו באחד האזורים בעיר. האיש "מסתובב בעיר ותוקף בני אדם כאילו היה כלב", העיד תושב העיר. הערפד מתואר כגבר שחור "ומשוגע" בשנות ה-20 לחייו.

לפי אחד הדיווחים, התנפל החשוד על אדם ונשך אותו, ולאחר מכן תקף עוברי אורח שבאו לעזרת הקורבן. מדיווח אחר עולה כי האיש הצליח לנגוס בידה של אישה ולהוריד ממנה חתיכת בשר. אחרים מספרים, שהחשוד בערפדות עקב אחרי בעלי בתים, וכאשר פתחו אלה את דלתות בתיהם, התנפל עליהם ונגס בבשרם. אחד העיתונים המקומיים, The Birmingham Evening Mail, טוען כי מערכת העיתון הוצפה בפניות מאזרחים החיים בפחד.

נותרה רק מכשלה אחת בדרך לתפיסתו של הערפד - טרם הוגשה אפילו תלונה אחת למשטרה, שהסיקה מכך כי מדובר במיתוס אורבני גרידא. שוטרי ברמינגהאם טוענים כי קצב השמועות רק גובר מאז הדיווח הראשון על תקיפה, לפני כחודש. "עד כה לא קיבלנו כל תלונה על נשיכה", אמר דובר משטרת בירמינגהאם.

עם זאת, התושבים אינם לוקחים סיכונים מיותרים. "אני לא מודאג, אני מחזיק בביתי כלבים רבים", אומר כומר קתולי בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully