וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הסעודים נאסר להצביע לריאליטי ב-SMS

רויטרס

11.1.2005 / 15:43

חברת הסלולר הגדולה בממלכה חסמה את המספר שבו מצביעים עבור משתתף מועדף בתוכנית שסוחפת את העולם הערבי. "התוכנית אינה עומדת בקנה אחד עם ערכינו הסעודיים", נימקו בחברה

ספקית השירות הסלולרי העיקרית של ערב הסעודית החליטה למנוע מלקוחותיה להצביע ב-SMS עבור הכוכבים המועדפים עליהם בתוכנית ריאליטי מצליחה במיוחד ברחבי העולם הערבי (מעין שילוב בין "פרוייקט Y” ל"כוכב נולד"), מפני שהתוכנית "אינה עומדת בקנה אחד עם ערכי הממלכה".

חברת הטלקומוניקציה הסעודית הודיעה היום כי חסמה את 9.5 מיליון לקוחותיה מגישה למספר שבו מצביעים עבור הזוכים בתוכנית. "אנו חשים כי התוכנית אינה תואמת לערכי תרבותנו הסעודית", אמר דובר החברה, סעד דהאפר. "מחקרי השוק הכלכליים והחברתיים שלנו מורים כי לקוחותינו רוצים שנפעל בהתאם לערכים אלה". עם זאת, הדגיש דהאפר כי תושבי הממלכה עדיין חופשיים להצביע למועמדים בתוכנית באמצעות טלפון רגיל.

בתוכנית "אקדמיית הכוכבים 2", חולקים מוסיקאים מרחבי העולם הערבי בית ומצולמים 24 שעות ביממה בעודם מתחרים על חוזה הקלטות. התוכנית מושכת שיעורי צפייה שוברי שיאים ברחבי האזור. אולם אנשי דת בערב הסעודית ומעבר לה זועמים על המראה של בחורים ובחורות צעירים הרוקדים ושרים יחד.

גורמים דתיים כפו על חברה ערבית לטלוויזיה בלוויין לבטל את צילומיה של גרסה ערבית לתוכנית הריאליטי "האח הגדול", מפני שהיא כללה גברים ונשים ללא קרבה משפחתית זה לזה המתגוררים תחת קורת גג אחת. הפגנות ברחובות העיר מנאמה הוקיעו את התוכנית "אח לחטא", למרות שהמפיקים שינו את המתכונת והפרידו בין מגורי הנשים לאלה של הגברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully