וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך היה אלביס נראה היום?

9.1.2005 / 12:43

קבוצה של מדענים בסקוטלנד נעזרו בתוכנה מתקדמת וייצרו קלסתרון אפשרי של מלך הרוק בגיל 70. לכבוד יום ההולדת שוחרר מחדש להיטו "רוק בבית הסוהר", וכמו בפעם הראשונה כבש את המצעדים

מדענים יצרו תמונה, המראה כיצד אלביס פרסלי היה יכול להיראות, לו היה נשאר בחיים. הפורטרט, שיוצר באמצעות תוכנת מחשב, הוא פרי יוזמה של פסיכולוגים ואנשי מדעי המחשב במעבדת התפיסה באוניברסיטת סיינט אנדרו בבריטניה.

הזמר האגדי נפטר ב-1977, בגיל 42, ואם היה נותר בחיים היה חוגג את יום הולדתו ה-70 אתמול. להיטו "רוק בבית הסוהר" שוחרר אתמול מחדש, וכבר הגיע היום לראש מצעד תקליטי השדרים בבריטניה.

התמונה המוזקנת יוצרה על ידי תוכנה המשחזרת את השפעות ההזדקנות על מרקם העור, קו השיער וצבעו. קבוצת מעבדות פרספשן ייצרה כבר בעבר תמונות מזוקנות של כוכבים הוליוודיים כמרילין מונרו וג'יימס דין, שנפטרו שניהם בגיל צעיר. אשתקד ייצרה המעבדה תמונה של מראהו המשוער של ג'ון לנון בגיל 64.

המדענים, ד"ר ברנארד טידמן ופרופסור דייויד פרט, אמרו שהחליטו לא לשנות את רעמתו השחורה והמוכרת של "המלך". לדבריהם, הם העריכו כי ייתכן שכמו סלבס רבים, היה אלביס בוחר לצבוע את שיערו ואף לעבות אותו באופן מלאכותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully