וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק פוצץ בגלל ש...השופטים רבו ביניהם

13.4.2003 / 10:25

המקרה הביזארי ארע במשחק כדורמים בין קרית טבעון לגבעת חיים/עמק חפר. שני השופטים שרקו בכוונה הפוך להחלטה של השני והיו על סף החלפת מהלומות . 'מעריב' עם הסיפור המדהים

זו לא הפעם הראשונה שאירוע ספורטיבי מגיע לידי פיצוץ. זה קרה בכדורגל לא מעט, זה קרה בכדורסל (הפועל ירושלים מול מכבי ת"א בעונה שעברה להזכירכם) ומסתבר שזה קורה גם בכדורמים.

אבל הסיפור זה דווקא לא הפיצוץ אלא - מה שגרם לפיצוץ: ריב ביו שופטי המשחק שאלמלא הפרדת הנוכחים, היה גם מסתיים בהחלפת מהלומות בין השניים. 'מעריב' מביא היום את הסיפור המדהים.

אתמול התקיים משחק רבע גמר גביע המדינה בכדורמים בין קרית טבעון ב' לגבעת חיים/עמק חפר. במקור היו אמורים לשפוט בו שני שופטים: גיל וינר ועדי מרקו אלא שמרקו נתקע בפקק ולמגרש הוזעק צ'פוריאן הרשקוביץ' המתגורר בטבעון.

במשחק כדורמים כל שופט נמצא בחלק אחר של הבריכה ואחראי למה שנעשה בחצי הבריכה שלו, אבל מותר לשניהם לשרוק על אירועים בכל חלקי הבריכה. שני השופטים, שכנראה מראש לא מחבבים אחד את השני, החלו לשרוק ללא קשר למשחק, רק בגלל העימות ביניהם ורק כדי לעשות 'דווקא' זה לזה. צופים שהיו בבריכה סיפרו שבאחד המקרים הרחיק וינר שחקן של טבעון, והרשקוביץ' הגיב מיד בהרחקת שחקן של גבעת-חיים בלי שום סיבה.

באיזשהוא שלב הפך העימות גם לעימות קולני חריף ביותר כשהשחיינים בתוך הבריכה המומים לחלוטין. השניים היו על סף החלפת מהלומות ורק התערבות של הנוכחים במקום מנעה זאת מהם. יושב ראש איגוד המים, איתן נפשי, שישב במזכירות, מיד ניתק את השעון והמשחק פוצץ. בקרוב יתקיים משחק חוזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully